اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حضور ۴ بازیکن والیبال نشسته شهرداری ورامین در پارالمپیک توکیو ژاپن

سرپرست تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین از حضور ۴ بازیکن تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین در پارالمپیک توکیو ژاپن خبر داد.

حضور ۴ بازیکن والیبال نشسته شهرداری ورامین در پارالمپیک توکیو ژاپن

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، غلامرضا رستمی سرپرست تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با عملکرد و درخشش تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین در رقابت‌های فصل گذشته نام ۴ بازیکن این تیم در فهرست نهایی تیم ملی کشورمان به رقابت‌های پارالمپیک توکیو دیده می‌شود و این امر افتخاری بزرگ برای جامعه والیبال نشسته دشت ورامین است.

وی گفت: داوود علی پوریان، صادق بیگدلی، سید حسین حسینی و مهرزاد مهروان به عنوان بازیکن و فرید صائبی به عنوان مربی از تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین، سربازان تیم ملی والیبال نشسته کشورمان هستند که مسافر مهمترین رویداد ورزشی جهان در شهر توکیو ژاپن می‌شوند.

سرپرست تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین ادامه داد: تیم والیبال نشسته کشورمان با کادر فنی قدرتمند و بازیکنان شاخصی که دارد از شانس‌های کسب مدال در این رقابت‌ها است و برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.

رستمی در پایان گفت: ضمن تبریک به منتخبین جدید شورای اسلامی شهر ورامین و خدا قوت به عزیزان فعلی حمایت از ورزش جانبازان و معلولان همواره جز اولویت‌های شهر شهیدان پانزده خرداد بوده و این تیم با کمترین هزینه تیمی و بودجه بسیار معمولی امسال نیز در رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته حضور خواهد داشت که جا دارد از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین و مدیرعامل مجموعه تقدیر و تشکر نمایم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول