اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان کار را رها نکنند/ برخورد قاطع با مسؤولانی که ترک فعل کردند

امام جمعه پردیس گفت: مسوولان نظارتی، قضایی و نظامی مدیران و مسوولان را رصد کنند و با ترک فعل هر مسوولی برخورد قاطع صورت بگیرید.

مسؤولان کار را رها نکنند/ برخورد قاطع با مسؤولانی که ترک فعل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد الغدیر فاز۴ شهر پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و بیان مناسبت های پیش رو، اظهار‌کرد: روز عرفه باید در جای جای شهرستان، مساجد، هیئات، مزار شهدای گمنام و غیره طنین انداز شود زیرا یکی از عوامل هویت بخشی به شهرستان برگزاری همین مراسم‌ها است و مسوولان نیز باید برای برگزاری مراسمی پرشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی کمک کنند.

امام جمعه پردیس ضمن تبریک‌ پیشاپیش عید قربان، گفت: این سنت را باید زنده نگه داشته و در صورتی که توان مالی خرید یک گوسفند را نداریم، چند خانواده این سنت زیبای قربانی کردن را اجرا کنند تا با رسیدن آن به فقرا، باعث ذبح نفس خود و اجرای فلسفه قرآنی قربانی کردن شویم.

وی افزود: اما گر توان این هم نبود کمیته امداد امام خمینی(ره) آماده دریافت نذورات شما و تقسیم آن بین نیازمندان است.

حسینی افزود: عید غدیر برنامه های زیادی ذیل قرارگاه فرهنگی شهرستان برگزار می شود اما‌ مهمترین آن اطعام روز غدیر است زیرا اگر در این روز به یک مومن اطعام داده شود، ثواب اطعام یک میلیون پیامبر، صدیق، شهید و فرد صالح در حرم خدای متعال برایتان نوشته می شود.

امام جمعه پردیس ادامه داد: شهرستان پردیس در این روز غدیری شده و برنامه های این روز اطلاع رسانی می شود تا نذورات خود را برای اطعام علوی اجرا کنیم، همچنین می توانید با تهیه جهیزیه و تامین اجاره بهای منازل مستمندان در این روز به این افراد کمک کنیم تا عید غدیر را مردمی برگزار کرده و مسوولان نیز حمایت کنند.

وی افزود: اخیرا منافقین یک نشست مجازی برگزار کردند و سیاستمداران، ضد انقلاب های آمریکایی، اروپایی، رهبر جمهوری خواهان، سناتورهای آمریکایی، نخست وزیر سابق و مقامات ارشد کانادا در آن حضور داشتند.

حسینی ادامه داد: این نشان دهنده این است که آمریکا و اروپا نه تنها حامیان تروریست و خواستگاه تروریست‌های گروهکی، دولتی هستند بلکه خواستگاه تروریست بوده و نباید به آنها اعتماد کرد‌.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: باید وین را نگاه کنیم، آنها همین هایی هستند که می گویند دلمان برای ملت ایران می سوزد و عده ای خوش خیال نیز این سخنان را تایید می کنند، اینها در خواب غلفت بوده و خوش خیالی‌شان بیداری ندارد.

حسینی تاکید کرد: در تورم و مشکلات کشور مردم تابع تصمیمات مسوولان بوده و حمایت و همراهی کردند و رهبری نیز از تمام دولت ها حمایت کرده است، پس چه کسی نمی گذارد تحریم ها رفع شود؟

امام جمعه پردیس افزود: چرا باید وقاحت را تا این حد پیش ببرند و دیگران را متهم کنند، این سیره اهل بیت(ع) و رسم مسلمانی نیست، زیرا مردم اقدامات کاخ سفید سیاست و راهبرد آنها در عراق را می بینند.

وی ادامه داد: روزی که آمریکایی ها در سال ۲۰۰۳ به عراق آمدند با خود بدبختی آوردند، آیا اینها می خواهد تحریم را رفع و سفره مردم را پر کنند، ما باید سفره آماده را در عراق ببینیم، آیا این سفره برای ملت است، خیر زیرا سفره خالی مردم را بر اثر بی تدبیری دولتی ها می بینم.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: در لبنان طمع ورزی غربی‌ها باعث شد لیره ۹۰ درصد ارزش خود را در مقابل دلار از دست بدهد و نیمی از مردم در فقر بوده و نیروگاه های برقی نیز نمی توانند برق لازم را به مردم برسانند و رکود این کشور را فرار گرفته است.

وی تصریح کرد: دشمنان این طمع ورزی را برای کشور ما نیز داشته و دارند و ملت و رهبری در مقابل آنها ایستاده و علی رغم اینکه سختی کشیدند، نگداشتند دشمنان به اهداف خود برسند.

حسینی با بیان اینکه تشخیص شورای نگهبان برخلاف قانون نیست و برای نظام اهمیت دارد زیرا نبود این شورا مساوی با نبود ایران است، عنوان کرد: مسوولان در حوزه انتخابات شوراهای شهرستان با قاطعیت، سرعت و برابر با قانون عمل کرده و نتایج را مشخص و اعلام کنند.

امام جمعه پردیس اعلام کرد: مسوولان اگر مستندات داشته و یا ندارند و یا می خواهند مدارک جمع آوری کنند، این اقدامات را سریع‌تر انجام داه و نتایج را اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ مقرر دولت جدید باید تکلیف مدیریت شهری را روشن و فعالیت خود را شروع کند، و باید سریع اقدام کرده و نگذارند این شهرستان خسارت هایی که قبلا دیده را ببیند و نگذاریم دوره طلایی چهارساله مدیریت شهری را روی هوا نگه داریم هر قانونی که از سوی مسوولان انتخابات ابلاغ شد باید پذیرفته شود.

حسینی ابراز کرد: مسوولان باید در ثانیه های آخر حکمشان به مردم خدمت کنند و این مشکلات که در پی بی‌تدبیری و بی مسوولیتی برخی مسوولان به وجود آمده و مردم رنج می کشند را حل کرده و به مردم خدمت کنند.

امام جمعه پردیس افزود: مسوولان نظارتی، قضایی و نظامی نیز این مدیران و مسوولان را رصد کنند و اگر‌ نظارت است بیشتر کنند و با ترک فعل هر مسوولی برخورد قاطع صورت بگیرید.

وی ابراز کرد: از مجلس انقلابی می خواهیم قانونی خوب در این حوزه وضع کنند تا در وضع قوانین اسلامی و انقلابی به داد اسلام برسند زیرا این از مطالبه‌های به حق مردم است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول