اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انتخابات نظام پزشکی اصفهان برگزار شد

رییس نظام پزشکی اصفهان گفت: انتخابات نظام پزشکی اصفهان همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار شد.

انتخابات نظام پزشکی اصفهان برگزار شد

عباسعلی خادمی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی در هر چهار سال، گفت: انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی اصفهان امروز ۲۵ تیرماه از  ساعت ۸ تا ۲۰ توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حال است و یک ساعت دیگر نیز تمدید شد.

رئیس نظام پزشکی اصفهان با بیان اینکه در این انتخابات ۱۸ نفر از ۶ رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، متخصصان علوم آزمایشگاهی، مامایی و لیسانسه‌های دارای پروانه از نظام پزشکی انتخاب می‌شوند، افزود: در محل رأی گیری شش صندوق مجزا برای رأی‌گیری ۱۰ پزشک، ۲ دندانپزشک، ۲ داروساز، ۲ ماما، یک متخصص علوم آزمایشگاهی و یک لیسانس پروانه دار قرار دارد.

وی افزود: مقدمات این انتخابات از ۶ ماه قبل آغاز شد و از ۱۰ روز پیش تا کنون تبلیغات نامزدهای ۱۸ گانه هیات مدیره آغاز شد.

 خادمی اظهار کرد: هیات مدیره متشکل از ۱۰ پزشک، ۲ دندانپزشک، ۲ داروساز، ۲ ماما، یک نفر لیسانس دارای پروانه و یک نفر متخصص آزمایشگاه است.

رئیس نظام پزشکی اصفهان خاطر نشان کرد: پس از برگزاری انتخابات و مشخص شدن نتایج و تایید سلامت انتخابات توسط هیات نظارت در روزهای آینده، اولین جلسه هیات مدیره در ۱۲ مردادماه برگزار و رییس سازمان انتخاب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره قریب ۱۲۰ نفر در شهرستان اصفهان به رقابت پرداختند که بیشترین تعداد متعلق به رشته پزشکی با قریب ۶۴ نامزد بود.

خادمی با بیان اینکه انتخابات به شکل حضوری برگزار شد، افزود: لازم بود همکاران برای شرکت در انتخابات به صورت حضوری با همراه داشتن کارت ملی و کارت نظام پزشکی شرکت کنند.

به گزارش فارس، در شهرستان اصفهان ۱۴ هزار ۲۸۱ نفر، در کاشان یک‌هزار ۵۷۶ نفر، در نجف‌آباد ۹۶۷ نفر، در خمینی‌شهر ۷۴۹ نفر، در شاهین شهر ۷۴۲ نفر، در شهرضا ۷۱۷ نفر، در لنجان ۶۸۸ نفر، در فلاورجان ۵۲۳ نفر، در مبارکه ۳۲۰ نفر، در گلپایگان ۲۶۷ نفر، در برخوار ۲۵۷نفر، در فریدن ۲۰۶ نفر، در آران وبیدگل ۱۴۸ نفر، در نائین ۱۴۰ نفر، در تیران وکرون ۱۲۳ نفر و در اردستان ۱۰۱ نفر حائز شرکت در انتخابات هشتمین دوره نظام پزشکی استان اصفهان بودند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول