اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

حمله بایدن به فیس بوک: با اطلاعات غلط در مورد واکسن مردم را به کشتن می‌دهید

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز جمعه به شدت به فیس بوک حمله کرد و گفت: پلتفرم هایی مانند فیس بوک با اجازه دادن برای انتشار اخبار غلط در مورد واکسن، مردم را به کشتن می دهند.

حمله بایدن به فیس بوک: با اطلاعات غلط در مورد واکسن مردم را به کشتن می‌دهید

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی ان بی سی، کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد فیس بوک باید اقدامات بیشتری برای مقابله با انتشار اخبار و اطلاعات غلط در زمینه واکسن های ویروس کرونا انجام دهد. دولت بایدن پیش از این از شناسایی پست های حاوی مطالب مشکل دار که در فیس بوک برای دروغ پراکنی به کار می روند، خبر داده بود.

بایدن روز جمعه در پاسخ به سوالی با این مضمون که پیام وی خطاب به پلتفرم هایی مانند فیس بوک در زمینه انتشار اطلاعات غلط در مورد ویروس کرونا چیست؟ به صراحت گفت: آنها مردم را به کشتن می دهند. آنها واقعا این کار را می کنند. شاهد هستیم که شیوع گسترده ویروس کرونا تنها در میان افرادی است که واکسن نزده اند.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید نیز صبح روز جمعه در این مورد گفت: ما در اینجا با مساله مرگ و زندگی روبرو هستیم و همه باید برای کسب اطمینان از اینکه اطلاعات موجود دقیق است، نقش خود را ایفا کنند. یک شرکت بخش خصوصی باید در مورد اقدامات بیشتری که ضروری است انجام دهد، تصمیم بگیرد. واضح است که اقدامات بیشتری قابل انجام است.

نارضایتی از تبدیل فیس بوک به ابزار دروغ پراکنی محدود به دولت آمریکا نیست و ده‌ها دولت اروپایی و آسیایی نیز در این زمینه به فیس بوک اعتراض کرده اند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول