اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ویدئو| استخدام بزرگترین خیانت به جوانان است/ نوآوری موهبت خدا به انسان است

فرهنگ اقتصاد نفتی است که جوان کشور به دنبال استخدام است و جوانان بدانند که استخدام بزرگترین خیانتی است که می توانند به خودشان کنند و با این کار نوآوری و اعتماد به نفس خود را نابود می کنند.

ویدئو| استخدام بزرگترین خیانت به جوانان است/ نوآوری موهبت خدا به انسان است

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، ۱۸ اسفندماه سال ۱۳۹۹ بود که سالن اصلی وزارت کشور میزبان آئین اختتامیه نخستین مسابقه مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با عنوان "ره نشان" با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور بود.

ره نشان یکی از مسابقات مسئله محور طرح شهید بابابی ذیل بنیاد ملی نخبگان بود که در راستای ترغیب دانشجویان برای رفع نیازهای صنعتی و دانش بنیان کشور در ۵ حوزه آب و محیط زیست، انرژی، حمل و نقل، زیست فناوری و هوشمند سازی برگزار شد.

سورنا ستاری در این مراسم صحبت‌های مهمی را درخصوص فرهنگ‌سازی تقویت زیست بوم نوآوری درکشور مطرح کرد و گفت: همان فرهنگ اقتصاد نفتی است که جوان کشور به دنبال استخدام است و جوانان بدانند که استخدام بزرگترین خیانتی است که می توانند به خودشان کنند و با این کار نوآوری و اعتماد به نفس خود را نابود می کنند. ما مدیران دولتی فکر می کنیم که اگر این مسئولیت ها را از ما بگیرند وسط تهران از گرسنگی می میریم، برای همین است که ایستاده ایم؛ فکر می کنیم هنر دیگه ای نداریم.

او همچنین گفت: نوآوری بزرگترین موهبت خدا به انسان و موضوعی است که انسان را از حیوان جدا می کند و اگر نوآوری بشر نبود الان بشر این جا نبود چرا که نوآوری است که باعث شده تا بشر توسعه پیدا کند.

درادامه ویدئویی از صحبت‌های مهم معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری درباره نوآوری را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول