اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من| انارور در ردیف 3 روستای اولویت‌دار برای بازدید قرار گرفت

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی برای چندین بار وعده بازدید از روستای انارور نوشهر را داد و گفت: بازدید از روستای انارور جز سه روستای اولویت‌دار در دستور کار قرار دارد.

فارس من| انارور در ردیف 3 روستای اولویت‌دار برای بازدید قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «گلایه از خبرگزاری فارس مازندران»  درباره پیگیری مشکلات روستا انارور نوشهر در سامانه فارس‌من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

مشکلات روستای انارور از طرح هادی گرفته تا بحث جمع‌آوری دکل‌های برق و بحث ساخت و سازهای غیرمجاز در این روستا در سامانه فارس من به ثبت رسیده و پیگیری این سوژه‌ها همواره در دستور کار خبرگزاری فارس مازندران قرار داشته است.

 

در راستای ادامه پیگیری‌ها بحث حل مشکلات این روستا  تاکنون این رسانه در قالب پنج  خبر وعده‌های مسؤولان مرتبط شهرستان نوشهر را برای حل مشکلات روستای انارور را پیگیری و منتشر کرده است؛ اینکه این وعده محقق می‌شود یا خیر بر عهده مسؤولان است و این رسانه نیز خود را مطالبه‌گر درخواست‌های مردم در سامانه فارس من می‌داند و  براساس تعهدی که داده همچنان پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

مردم روستای انارور شهرستان نوشهر در مطالبه‌های مختلف درخواست حل مشکلات روستا را داشتند از اجرای طرح هادی گرفته تا جمع‌آوری دکل‌های برق و سایر که پس از ثبت سوژه خبرگزاری فارس مازندران پیگیری‌های لازم را در ارتباط با مطالبات مردم این روستا را انجام داد و مصاحبه‌های را از متولیان شهرستان برای درخواست مردم انجام داده است.

 

درباره سوژه مجلس به مشکلات روستای انارور ورود کند مصاحبه‌ای با محسنی‌پندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی منتشر شد که وی در این زمینه وعده بازدید از روستای انارور را داد و در خروجی خبرگزاری قرار گرفته است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی وعده بازدید از روستای انارور نوشهر را داد و گفت: به همه روستاها سر خواهیم زد و روستای انارور نیز در لیست ما قرار دارد.( بیشتر اینجا بخوانید)

 

همچنین در پیگیری مجدد نیز از این نماینده خبری با عنوان اتمام بازدید از مناطق کوهستانی نوشهر تا ماه آینده/ انارور نیز در لیست ما قرار دارد منتشر شده است.( بیشتر اینجا بخوانید)

در ادامه پیگیری درخواست سردبیران فارس من از خبرگزاری فارس مازندران نیز در تاریخ ۱۶ آبان ماه سال گذشته «درباره ساخت و سازهای غیرمجاز انارور» محسنی پندپی وعده پیگیری مسائل این روستا در سطح ملی را مطرح کرده است.( بیشتر اینجا بخوانید)

 

همچین در ادامه نیز سوژه‌ای با عنوان دکل‌های برق «انارور» جمع و زیرزمینی شود درباره این روستا ثبت شده است که در این زمینه نیز رئیس شورای اسلامی روستای انارور شهرستان نوشهر اظهار کرد: در طرح هادی که برای این روستا تعریف شد عرض کوچه‌ها در برخی از مناطق ۶ متر و در برخی از مناطق باید به ۱۲ متر باید برسد درحالی‌که در حال حاضر عرض کوچه‌ها در برخی کوچه‌های این روستا چهار متر است.( بیشتر اینجا بخوانید)

در پیگیری دیگری از سوی خبرگزاری فارس مازندران درباره مشکلات روستای انارور در تاریخ ۱۰ دی ماه ۹۹ نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا بازدیدی برای حل مشکلات این روستا با توجه به وعده‌های داده شده از سوی وی صورت گرفته است یا خیر گفت: باتوجه به اوج گیری ویروس کرونا و اینکه در بازدیدهای دوره‌ای حدود۶۰ تا ۷۰ نفر ازمدیران و مسؤولان حضور دارند به همین دلیل بازدیدها تا مساعد شدن اوضاع متوقف شده و به‌محض مساعد شدن وضعیت بازدیدها را از سر گرفته می‌شود.( بیشتر اینجا بخوانید)

 

همچنین محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در آخرین پیگیری در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: به‌منظور پیگیری و حل مشکلات بازدید از روستاهای سطح منطقه را در دستور کار قرار دادیم که مقرر شد بعد از برگزاری انتخابات این بازدیدها از سر گرفته شود ولی متاسفانه پیک پنجم کرونا بازهم این بازدیدها را متوقف کرد.

وی افزود: در این بازدیدها نمایندگان ادارات مختلف از دستگاه‌های خدماتی برق، آب، گاز گرفته تا بنیاد مسکن، منابع طبیعی، جهادکشاورزی و سایر حضور دارند و از نزدیک حل مسائل و مشکلات روستاها را در دستور کار خود قرار می‌دهند و حتی اگر حل مشکلات در سطح ملی باشد این مهم را در دستور کار قرار می‌دهند که این بازدیدها بازخورد خوبی نیز به همراه داشت.

 

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس بیان کرد: اصلی‌ترین درخواست‌های مردمی در این بازدیدها مساله طرح هادی، مشکل آب آشامیدنی، مشکل اینترنت و سایر بود که حتی در برخی موارد که اعتبارات دولتی برای حل این مشکلات محدود بود با همکاری درون بخشی تلاش کردیم مشکلات را پیگیری کنیم.

محسنی بندپی با اعلام اینکه روزی تصور نمی‌کردیم که مطالبه مردم بحث اینترنت و خط همراه اول باشد، تصریح کرد: طبیعی است نیازها بروز شده و درحال تغییر است که امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مطالبات بحق مردم باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه بازدید از روستای انارور جز سه روستای اولویت‌دار است، خاطرنشان کرد:امیدواریم با بهبود شرایط کرونایی و  به‌زودی از نزدیک مشکلات این روستا را بررسی کنیم .

به گزارش فارس،پیگیری سوژه های فارس من همواره به‌عنوان اولویت در دستور کار خبرگزاری فارس مازندران قرار دارد و این موضوع مطالبه‌ای جدی است که باید در سریع‌ترین زمان ممکن و به نحو احسن انجام شود.

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول