اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نیکخواه‌بهرامی: شرایط در حد المپیک نیست/ باید منتظر سقوط آزاد در ورزش کشور باشیم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: امکانات ما در حد کشورهای المپیکی نیست و خیلی عقب هستیم.

نیکخواه‌بهرامی: شرایط در حد المپیک نیست/ باید منتظر سقوط آزاد در ورزش کشور باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صمد نیکخواه بهرامی اظهار داشت: المپیک بزرگترین میدان ورزشی است و امیدوارم مسابقات خیلی خوبی برای تیم ‌ملی باشد. با توجه به شرایطی که وجود دارد، توقعات واقعی نمی توانیم داشته باشیم.
وی تاکید کرد: نسبت به گذشته تلاش زیادی کردیم، اما حتما شرایط در حد المپیک نیست و نه تنها در بسکتبال بلکه همه جا و همه رشته ها همین است. وقتی تیم های ورزشی برای المپیک می‌روند باید در حد همین مسابقات باشد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ادامه داد: بحث غر زدن نیست‌ و چند سال است فریاد می‌زنیم. از لحاظ سخت افزاری و تکنولوژی خیلی از دنیا عقب هستیم و حتی به کشورهای درجه دو سه دنیا هم نمی توانیم برسیم. من امکانات خیلی از کشورها را دیدم و با این شرایط باید منتظر سقوط آزاد در ورزش کشور باشیم.

نیکخواه بهرامی گفت: این شرایط خیلی ناراحت کننده است و در هر صورت می طلبد کسانی که مدیران ورزش هستند کار کارشناسی بیشتری کنند.

وی در مورد پرچمداری تاکید کرد: پرچمداری افتخار بزرگی است و امیدوارم لایق این افتخار باشم. قبلا آنهایی که پرچمدار بودند را ا الگوی خودم قرار می‌ دادم و الان خوشحالم که نامم کنار آنها قرار دارد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در خصوص اینکه چقدر جای آیدین برادرش خالی است، گفت: من همه چیز را با آیدین تقسیم می‌کنم‌ و اگر او بود حتما نقش بزرگی الان در بسکتبال ما داشت و جایش خالی است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول