اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ادامه ماجراهای عجیب مدیریتی در باشگاه گل ریحان/رضایی: اداره ورزش و جوانان حکم من را قبول نمی‌کند

مدیرعامل باشگاه گل‌ریحان البرز گفت: اداره ورزش و جوانان استان البرز به بهانه حکمیت حکم من در مورد برکناری فومنی را قبول نمی کند که این کار کاملا غیر قانونی است.

ادامه ماجراهای عجیب مدیریتی در باشگاه گل ریحان/رضایی: اداره ورزش و جوانان حکم من را قبول نمی‌کند

رضا رضایی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه چند روز قبل محمد زارع فومنی با حکم او از سمت مدیریت تیم فوتبال بزرگسالان گل‌ریحان کنار گذاشته شد اما به نظر می‌رسد همچنان با این عنوان مشغول فعالیت است، اظهار داشت: مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز در برنامه تلویزیونی هم اعتراف کرد که مدیرعامل باشگاه من هستم اما متاسفانه قانون شکنی این اداره همچنان ادامه دارد.

وی افزود: فومنی از من دو شکایت مطرح کرده که هر دو منتفی هستند و امیدوارم دادگاه پاسخ روشنی به این موضوع بدهد. این سبک و سیاق مایه گذاشتن از رئیس جمهور منتخب کشور نشان از این است که او درکی از منافع ملی ندارد. فومنی آبروی مملکت و نظام را به بهانه فوتبال از بین می‌برد و امیدوارم مراجع مربوطه تصمیم درستی در این زمینه بگیرند.

مدیرعامل باشگاه گل‌ریحان تصریح کرد: اگر تا به حال شکایتی ثبت نکردم به خاطر این است که به دور از هیاهو مسابقات تمام شوند و رسانه‌های خارج از کشور که دوست دارند نشان بدهند ایران مملو از مسکلات است حداقل به این موضوع ورود نکنند. فومنی واقعا به منافع ملی آسیب می‌زند و امیدوارم درکی از این موضوع داشته باشد.

وی در خصوص اینکه فومنی مدعی است توسط شبکه منافقین و رسانه‌های معاند تهدید جانی شده و به همین خاطر اسلحه تقلبی حمل می‌کند، گفت: اگر فردی شخصیت سیاسی-امنیتی باشد و تهدید شود باید توسط مراجع ذیربط تامین امنیت شود نه اینکه سر خود دست به چنین کاری بزند. یک شخصیت سیاسی-امنیتی از چنین موضوعی آگاه است.

رضایی در مورد اینکه آیا حکم او در مورد برکناری فومنی درست و پا بر جا است، عنوان کرد: حکم من درست است اما متاسفانه اداره ورزش و جوانان او را هنوز به رسمیت می‌شناسد. ظاهرا می خواهند حاشیه‌های بیشتری ایجاد نشود و بعد از بازی آخر اقدام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که حکم مدیرعامل اجرایی نشده و آیا باشگاه در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دارد، اظهار داشت: خیر، من فکر می‌کردم شاید به این خاطر بوده که منتظر اتمام فصل هستند اما به نظر می‌رسد که با هم هماهنگ هستند. حتی من 6-5 هفته قبل هم مربی معرفی کردم اما از ثبت قرارداد او اجتناب کردند. اداره ورزش و جوانان نامه من را قبول نمی‌کند. آن‌ها به بهانه اینکه حَکَم هستند چنین کاری می‌کنند که این مساله کاملا غیر قانونی است. فعلا به خاطر اینکه مشکلات بیشتر نشوند سعه صدر به خرج می‌دهم اما بعد از بازی این هفته ان‌شاالله تعیین تکلیف نهایی انجام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه گل ریحان در مورد اینکه آیا تفاهم نامه یا حکمی بین این باشگاه و اداره ورزش و جوانان وجود دارد، عنوان کرد: هیچ حکم یا تفاهم نامه‌ای بین ما وجود ندارد. مداخلات اداره ورزش و جوانان درباشگاه گل ریحان از دوره مدیریت قبلی وجود داشته، متاسفانه مسئولان فوتبالی البرز گل ریحان را بیشتر به چشم قلک پول می‌بینند تا اینکه بخواهند به آن کمک کنند. مسلما زور من به اداره ورزش وجوانان نمی‌رسد. بارها تهدید شده‌ام اما به خاطر اینکه اخبار منفی در فوتبال زیاد نشود تا آخر این فصل صبر می‌کنم و بیش از این هم نمی‌توانم صبر کنم. باید این نکته را بگویم که متاسفانه بازیکنان به تحریک خود هیات فوتبال استان سر بازی با استقلال ملاثانی حاضر نشدند.

رضایی در مورد وضعیت کادرفنی تیم گل ریحان گفت: فومنی قرار بود سرمربی را مشخص کند و متاسفانه سرمربی تیم هم جدا شده، از کادرفنی فعلی خبری ندارم و الان اطلاعی ندارم که با چه سبک و سیاقی روی نیمکت می‌نشینند اما یکبار یادم است که به صورت غیرقانونی از کارت قیچی‌وند مربی مورد اعتماد باشگاه استفاده کرده بودند. تیم بزرگسالان در مدیریت فومنی است. اداره ورزش و جوانان قبول نمی‌کند که او برکنار شده و می‌گوید همچنان او را می‌شناسیم که این کار غیر قانونی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حکم جدید برکناری فومنی را به اطلاع اداره ورزش وجوانان رسانده، گفت: بله، اما همچنان گوش ناشنوا دارند.

مدیرعامل گل‌ریحان در مورد اینکه بازی آخر این تیم مقابل فجرسپاسی است و با توجه به اینکه تیم شیرازی یک قدم تا صعود به لیگ برتر فاصله دارد و گل‌ریحان هم سقوط کرده ممکن است حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص این بازی مطرح شود، اظهار داشت: بارها از مراکز ذی‌صلاح خواستم برای مسابقات ناظر ویژه تعیین و مسائل را بررسی کنند تا شائبه‌‌ها ازبین بروند. من از هفته دوم که تیم را به دست فومنی دادم بارها این درخواست را داشتم که روی باز‌ی‌ها نظارت ویژه داشته باشند.

رضایی تصریح کرد: امیدوارم تیم برای بردن فجر به زمین برود. متاسفانه تا سند و شواهد نداشته باشیم نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم. تنها چیزی که به ما کمک می‌کند اتفاقات داخل بازی است. فومنی مدعی است که به این بازیکنان خیلی کمک کرده و حتی بهترین هتل‌ها را برایشان گرفته، در زمان مدیریت ما هیچ وقت با اختلاف 6-5 گل نباختیم و نتایج خوب هم داشتیم اما از زمانیکه فومنی آمده تیم با نتایج عجیب و غریب باخته و روی این مسائل باید فکر شود. وظیفه همه ما است که از فوتبال پاک صیانت کنیم.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول