اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زنده‌روح: کامبک مقابل آلومینیوم انگیزه بالای ما را نشان داد/قلعه‌نویی می‌داند باید متحدتر از همیشه باشیم

کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: کامبک در یک چهارم نهایی جام حذفی نشان دهنده شرایط خوب، انگیزه و روحیه بالای تیم ما بود.

زنده‌روح: کامبک مقابل آلومینیوم انگیزه بالای ما را نشان داد/قلعه‌نویی می‌داند باید متحدتر از همیشه باشیم

احمدرضا زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی گل گهر مقابل آلومینیوم اراک و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. کیفیت خوبی را نشان دادیم و توانستیم تا آخر بازی آن را حفظ کنیم. فقط روی تک موقعیتی که به حریف دادیم گل خوردیم اما تمرکزمان را حفظ کردیم تا به بازی برگردیم. خداراشکر توانستیم مقابل تیم سختکوش آلومینیوم اراک برنده باشیم و به مرحله بعدی جام حذفی برسیم.

وی در مورد اینکه روی گل آلومینیوم اشتباه داشت اما با پنالتی که در دقیقه85 وارد دروازه حریف کرد و گل برتری را به ثمر رساند این اشتباه جبران شد، گفت: واقعیت این است که یک اشتباه محاسباتی کردم و توپ وارد دروازه ما شد اما در ادامه همه بچه‌ها واقعا تلاش و تمرکز بیشتری داشتند و موفق شدیم برنده از زمین خارج شویم. به همین خاطر از همه تشکر می‌کنم و به آن‌ها دست مریزاد می‌گویم. این کامبک نشان دهنده شرایط خوب، انگیزه و روحیه بالای تیم ما است. امیدوارم در مراحل بعدی هم با همین صلابت، انگیزه و تمرکز به کارمان ادامه بدهیم و موفقیت خوبی را به دست بیاوریم.

زنده‌روح در مورد بستن بازوبند و اینکه تیم با کاپیتانی او توانست به نیمه‌نهایی جام حذفی برسد، عنوان کرد: در تیم خودمان کاپیتان‌ها و بزرگترهای خیلی خوبی داریم. همه به هم کمک می کنیم که تیم موفق باشد. در این بازی قسمت من بود که بازوبند را ببندم و تمام بازیکنان و بزرگترهای تیم کمک کردند تا به برد برسیم.

وی در خصوص اعتراضات تیم آلومینیوم اراک به داوری این مسابقه، گفت: فکر می‌کنم آن‌ها به صحنه پنالتی معترض بودند. در این مورد من نمی‌توانم صحبت کنم و کارشناسان داوری باید نظر بدهند.

کاپیتان گل گهر در مورد مسیر قهرمانی این تیم در جام حذفی، اظهار داشت: تیم‌هایی که به نیمه نهایی رسیده‌اند همه شایسته هستند و کیفیت بالایی دارند. امیدوارم در این مرحله با یک بازی منطقی و حساب شده بتوانیم به فینال برسیم و بعد از آن هم افتخار خوبی برای خودمان و شهر سیرجان رقم بزنیم. فکر نمی‌کنم در این مرحله از جام حذفی بازی آسانی وجود داشته باشد و برایمان فرقی نمی‌کند که چه قرعه‌ای به ما می‌افتد. باید تلاش کنیم که به فینال برسیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص حواشی که پس از بازی برای علیرضا حقیقی رخ داد که منجر به احضار این دروازه‌بان به کمیته انضباطی شد و پس از آن نیز امیرقلعه‌نویی با انتشار پیامی بر لزوم حفظ اتحاد تیمی تاکید کرد، گفت: در مورد حواشی بعد از بازی چون اطلاع کامل ندارم نمی‌توانم صحبت کنم اما امیر قلعه نویی نشان داده مربی با تجربه ای است. او می‌داند که تیم در این مقطع باید متحدتر از همیشه باشد. بچه‌ها هم در چند هفته اخیر نشان دادند به هرشکلی پشت هم هستند و برای هم تلاش می‌کنند. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و بتوانیم فصل را به خوبی تمام کنیم.

زنده‌روح در مورد بازی خانگی این هفته مقابل سایپا که در آستانه سقوط قرار دارد، عنوان کرد: به خاطر شرایط دو تیم در جدول، بازی خیلی سخت و حساسی پیش رو داریم. اما سعی و تلاشمان این است که با آنالیز خوب از حریف، با هماهنگی کامل و کیفیت بیشتر مقابل این تیم قرار بگیریم و بتوانیم این سه امتیاز مهم را به دست بیاوریم تا خودمان را در کورس بالای جدول حفظ کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول