اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

ابلاغ سند «صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» در آموزش و پرورش

مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش، سند «صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» را به مجموعه تابعه این حوزه و ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌های کشور ابلاغ کرد.

ابلاغ سند «صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» در آموزش و پرورش

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس،  از سوی مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش، سند «صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» به معاونت‌ها، سازمان‌ها و اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: سند «صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» در جلسات مختلف شورای عالی فضای مجازی تصویب و به تأیید مقام معظم رهبری، رسیده است و هدف از اجرای آن، فراهم‌سازی فضای مجازی ویژه خردسالان، کودکان و نوجوانان در چارچوب فرهنگ اسلامی ـ ایرانی برای استفاده مناسب از فضای مجازی و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی آن، است.

در این ابلاغیه بر بررسی و دلالت‌های اجرایی سند «صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» در هر حوزه آموزش و پرورش و درج آن در برنامه سالانه، متناسب با مأموریت‌ها و وظایف معاونت‌ها، سازمان‌ها، مراکز ستادی و ادارات کل آموزش و پرورش استان تأکید شده است.

سند «صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» را می‌توانید دانلود کنید:  سند   

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول