اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فیس بوک اتهامات بایدن علیه خود را رد کرد

فیس بوک روز گذشته از خود در برابر حملات تند جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دفاع کرد. وی مدعی شده بود این شبکه‌ اجتماعی با امکان‌پذیر کردن انتشار اخبار دروغین در مورد ویروس کرونا، مردم را به کشتن می‌دهند.

فیس بوک اتهامات بایدن علیه خود را رد کرد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، گای روزن معاون یکپارچگی فیس بوک پستی وبلاگی منتشر کرد و توضیح داد که در این زمینه نباید فیس بوک را سرزنش کرد. به گفته او واقعیات بسیار متفاوت از آن چیزی است که توسط دولت آمریکا در روزهای اخیر مطرح شده است.

در بخشی از این مطلب آمده است: در زمانی که موارد ابتلا به کرونا در آمریکا در حال افزایش است، دولت بایدن گزینه سرزنش کردن تعدادی از شرکت های شبکه اجتماعی آمریکا را انتخاب کرده است. اگر چه شبکه های اجتماعی نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند، اما واضح است که ما باید رویکردی خطاب به کل جامعه را در پیش بگیریم تا به شیوع ویروس کرونا خاتمه دهیم و واقعیات و نه ادعاها باید به اطلاع رسانی در مورد این تلاش ها کمک کند.

روزن در این مطلب به همکاری با تعدادی از دانشگاه ها مانند کارنگی ملون و مریلند برای انجام یک تحقیق جهانی در مورد نشانه ها، تست ها و نرخ واکسیناسیون کرونا اشاره کرده است. وی مدعی است بررسی مذکور نشان می دهد 85 درصد از کاربران فیس بوک در آمریکا واکسن کرونا زده اند یا قصد دارند این کار را انجام دهند. هدف گذاری باید تزریق واکسن به 70 درصد آمریکایی ها تا 4 جولای بوده و فیس بوک عامل عدم تحقق این هدف نیست.

در عین حال باید توجه داشت مدعای اصلی بایدن و کاخ سفید این است که فیس‌بوک در زمینه مقابله با دروغ پراکنی در مورد واکسن کرونا جدیت لازم را نداشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول