اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس باید به افزایش افسارگسیخته قیمت سیمان ورود کند

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به افزایش قیمت افسارگسیخته سیمان و موضوعات مربوط به خشکسالی و قطع آب و برق خواستار واکنش مناسب مجلس در این مورد شد و گفت: با توجه به اینکه دولت در پایان فعالیتش است و کارهای خود را شل کرده، مردم انتظار بیشتری از مجلس دارند.

مجلس باید به افزایش افسارگسیخته قیمت سیمان ورود کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید البرز حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 27 تیرماه) در جلسه علنی مجلس با اشاره به کمبود آب و قطعی برق در کشور اظهار داشت: مجلس باید در این باره تحرکات و اقدامات مناسب‌تری داشته باشد که البته در نطق صبح امروز رئیس مجلس به این موضوع اشاره شد.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس دو هفته در حوزه‌های انتخابیه بودند، باید امروز مجلس درباره مشکلات مربوط به کمبود آب و قطعی برق کار ویژه می‌کردند و این موضوع را در دستورکار قرار می‌دادند.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: دولت کارهای خود را شل کرده است چون پایان فعالیتش است، زیرا مردم انتظار بیشتری از مجلس دارند و باید واکنش مناسب‌تری داشته باشیم.

حسینی خاطرنشان کرد: شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته اجناس از جمله سیمان هستیم، ضمن اینکه مشکلات متعددی هم درباره خشکسالی و قطعی آب و برق برای مردم به وجود آمده است.

وی ادامه داد: متأسفانه در برخی ورستاها به دلیل کمبود آب شرب، روستائیان عزیز هفته‌ها امکان استحمام را ندارند و مردم دچار مشکلات زیادی شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول