اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

73 هزار کردستانی در برابر کرونا واکسینه شدند/استقبال کردستانی‌ها از واکسن کوو برکت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: براساس آخرین آمار تاکنون 115 هزار و 282 دز واکسن برای 73 هزار و 955 نفر در قالب نوبت اول و دوم تزریق شده است.

73 هزار کردستانی در برابر کرونا واکسینه شدند/استقبال کردستانی‌ها از واکسن کوو برکت

ابراهیم قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح تزریق واکسن کرونا تاکنون 73 هزار و 955 نفر در کردستان نوبت اول و 41 هزار و 327 نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد:براساس آخرین آمار تاکنون 115 هزار و 282 دز واکسن برای 73 هزار و 955 نفر در قالب نوبت اول و دوم تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف در استان همچنان ادامه دارد، افزود: 6 هزار و 850 دز واکسن برکت به استان کردستان اختصاص یافته است که بیش از 4 هزار دز آن از 23 تیرماه وارد استان شده است.

قادری اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته تاکنون در مجموع 159 مورد واکسن از نوع کوو برکت به گروه‌های هدف در استان تزریق شده است.

وی استقبال از تزریق واکسن کوو برکت در استان را رضایت‌بخش دانست و گفت: استقبال از واکسن کووبرکت در شهرهای قروه، بیجار، سنندج، دیواندره و دهگلان قابل توجه بوده و این روند در روزهای آینده قطعا سرعت بیشتری خواهد گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: استقبال برای دریافت واکسن کرونا در دیگر شهرهای استان کم است و با توجه به احتمالاتی که در اوج‌گیری دوباره بیماری از اواخر تیرماه وجود دارد، خطر جدی بعضی از شهرهای استان مانند مریوان، سروآباد و بانه را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول