اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مشکل تولید سیمان و میلگرد با اعطای برق شبانه حل شد/ رهاسازی ۱۵۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد کرخه و دز

رئیس مجلس از رهاسازی ۱۵۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد کرخه و دز و رفع مشکل تولید سیمان و میلگرد با اعطای برق شبانه خبر داد.

مشکل تولید سیمان و میلگرد با اعطای برق شبانه حل شد/ رهاسازی ۱۵۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد کرخه و دز

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه (27 تیر) و پس از قرائت گزارش کمیسیون انرژی در مورد خاموشی‌های برق و مانع زدایی از صنعت برق کشور و اظهار نظر نمایندگان مجلس در این باره گفت: موضوع خشکسالی و عدم بارندگی نه تنها در کشور ما بلکه در منطقه و سطح جهان وجود دارد، در کشور ما نیز در برخی استان‌ها بیشتر و در برخی کمتر است و همه باید دست به دست هم بدهیم که این مشکل را حل و فصل کنیم.

وی افزود: الحمدالله با تصمیماتی که گرفته شد مشکلات برق خانگی در بحث قطعی برق حل و فصل شد؛ برق بخشی از صنعت قطع شد و به سمت بخش خانگی آمد؛ البته ما مشکلاتی در بخش سیمان و میلگرد پیدا کردیم که با دادن برق شبانه این مشکلات نیز حل می شود.

رئیس مجلس تصریح کرد: ما باید به سمت سیاست گذاری درست و سرمایه گذاری و قوانینی برویم که زیر ساختهای کشور را خصوصا در بخش برق و انرژی های تجدید پذیر تقویت کند.

قالیباف اظهار داشت: در بودجه ۱۴۰۰ تصمیم خوبی برای حوزه برق، عدالت در مصرف برق، قیمت گذاری و سرمایه گذاری گرفته شد که اگر به آن سمت حرکت کنیم مشکلات حل می شود.

وی افزود:‌ نارسایی هایی وجود دارد و در برخی از استان‌ها این فشار بیشتر است، دولت در حال تدبیر در این باره است و پیگیری‌هایی هم انجام داده است.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: رها سازی ۱۵۰ متر مکعب آب در ثانیه از سد کرخه و دز در دستور کار قرار گرفت که مشکل بخش کشاورزی و همچنین هور حل و فصل شود؛  امیدواریم با برنامه ریزی دقیق در زیر ساخت‌ها این مشکلات حل و فصل شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول