اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

کشته‌سازی محور رسانه‌های ضدانقلاب/ خبرهایی از خوزستان که منبع ندارند!

رسانه‌های ضدانقلاب تلاش دارند از تجمعات خوزستان یک پروژه کشته‌سازی برای کشور دست و پا کنند. خبرهایی که از این پروژه منتشر شده است هیچ منبع خبری ندارد.

کشته‌سازی محور رسانه‌های ضدانقلاب/ خبرهایی از خوزستان که منبع ندارند!

فارس پلاس؛ روایت روز: دیشب برای سومین بار متوالی برخی شهرهای خوزستان شاهد تجمعاتی بود که در اعتراض به مسئله قطعی آب و عدم مدیریت مناسب منابع آبی شکل گرفته بود. این تجمعات در برخی نقاط به درگیری پراکنده کشیده شد. 

بنا به گزارشات مردمی برخی روستاهای هویزه، حمیدیه و دشت آزادگان مدتی است که درگیر کم‌آبی هستند و گاهی روستاهای این مناطق طی روزهای گذشته تنها ساعتی در شبانه روز امکان استفاده از آب شرب را داشتند.

کاهش آب رودخانه‌ها نیز از سوی دیگر باعث مشکلاتی در حوزه کشاورزی و دامداری این استان شده است.

 

اختصاص ۲۰۰ میلیارد برای آب‌رسانی به روستاها

اختصاص ۵۵ میلیارد برای خوزستان از اعتبارات ستاد اجرایی فرمان امام

پرداخت خسارت به کشاورزان و دامداران

رهاسازی آب سد کرخه برای تامین حقابه هورالعظیم

افزایش رهاسازی آب از سد مارون بهبهان

 

کشته‌سازی محور اصلی رسانه‌های ضدانقلاب

محور اصلی ضد انقلاب در ماجرای خوزستان متمرکز به کشته سازی است. تیتر اول سایت‌های بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال و صدای آمریکا را در زیر ببینید:

 

 

بی‌بی‌سی فارسی در این خبر می‌گوید: « پایگاه اطلاع رسانی حقوق بشر در ایران در حساب توئیتر خود به نقل از بعضی منابع محلی نام این نوجوان را "قاسم خضیری" اعلام کرده است؛ گفته شده که این نوجوان در اعتراضات دیشب کوت‌عبدالله اهواز حضور داشت و "بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی مجروح شده بود"، که امروز در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

پیشتر هم اعلام شده بود که جوانی ۳۰ ساله بنام "مصطفی نعیماوی" در جریان تظاهرات دیشب در شادگان، استان خوزستان به دلیل اصابت گلوله کشته شده است.»

واقعا چه کسی به بی‌بی‌سی فارسی گفته است نیروهای امنیتی به قاسم خضیری شلیک کرده است؟

 

 

اینترنشنال نیز در این خبر به نقل از منابعی که آنها را مستقل می‌خواند می‌گوید: « تاکنون منابع مستقل کشته شدن دو جوان معترض به نام‌های مصطفی نعیماوی و قاسم خضیری را با شلیک نیروهای امنیتی تایید کرده‌اند.»

منابع مستقل ایران اینترنشنال کیست که شلیک نیروهای امنیتی را تایید کرده است؟

 

صدای آمریکا نیز همسو با سایر رسانه‌های ضدانقلاب می‌نویسد: «در حالی که امید صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان، روز شنبه ۲۶ تیر کشته شدن یکی از معترضان به بی‌آبی در خوزستان را تایید کرد، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی ضمن اعلام هویت این فرد از کشته شدن دستکم دو نفر از معترضان توسط نیروهای امنیتی خبر دادند.»

صدای آمریکا هم بر اساس توییت‌هایی که معلوم نیست چه کسانی منتشر کرده‌اند خبر شلیک نیروهای امنیتی به جان باختگان خوزستانی را تقویت می‌کند.

این درحالی است که روایت خانواده‌های قاسم خضیری و مصطفی نعیماوی جان باختگان خوزستانی از نحوه مجروح و فوت شدن این دو جوان کاملا متفاوت است.

پدر نعیماوی: اغتشاشگران به پسرم شلیک کردند

پدر مصطفی نعیماوی نیز می‌گوید پسرم اهل شورش و تجمع نبود؛ کسانی که به پسرم شلیک کردند خود از اغتشاشگران بودند. برادر مصطفی نیز از دولت و نیروهای امنیتی می‌خواهد که نگذارند خون مصطفی پایمال شود.

 

فیلم سخنان خانواده مصطفی نعیماوی

 

عموی قاسم خضیری که سرپرست این خانواده است می‌گوید قاسم از بسیجیان فعال مسجد محل ما است و صرفا به جهت عبور از منطقه‌ای که تجمعات در آنجا شکل گرفته بود دچار حادثه شده است. 

فیلم سخنان عموی قاسم خضیری

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول