اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

ماهی‌گیری از آب گل‌آلود خوزستان/ دست خائنی که باز هم مطالبه مردم را به حاشیه می‌کشاند

ضدانقلاب خارج‌نشین، منافقین، گروهک تروریستی الاحوازیه و رسانه‌ سعودی ایران‌اینترنشنال طیفی را تشکیل می‌دهند که با فضاسازی برای ایجاد ناآرامی، نه‌تنها فضا را از سمت و سوی حل مشکل مردم منحرف می‌کنند بلکه زخم دیگری بر درد بی‌آبی مردم خوزستان می‌افزایند.

ماهی‌گیری از آب گل‌آلود خوزستان/ دست خائنی که باز هم مطالبه مردم را به حاشیه می‌کشاند

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: در گرم‌ترین روزهای سال، مشکل بی‌آبی مردم خوزستان، چشم‌های نگران مردم ایران را به این استان خیره کرده است. همین موضوع، موج مطالبه از مسئولین را در فضای مجازی به راه انداخته است.

کاربران فضای مجازی سعی می‌کنند با داغ کردن هشتگ‌های مربوط به بی‌آبی مردم خوزستان، رسانه این مردم شوند تا با باز شدن گره بی‌آبی این استان، آرامش به مردم خوزستان برگردد.

در این میان امّا دستی که همواره هنگام مشکلات مردم فعال می‌شود تا بدون توجه به درد آن‌ها، با فتنه‌‌افکنی بر شعله آتش بنزین بریزد وارد شده است و با راه‌اندازی لشکر فیک خود و سوءاستفاده از برخی کاربران در لوای دلسوزی برای مردم خوزستان مشغول پیش‌برد نقشه‌های خود است.

ضدانقلاب خارج‌نشین، منافقین، گروهک تروریستی الاحوازیه و رسانه‌ سعودی ایران‌اینترنشنال طیفی را تشکیل می‌دهند که با فضاسازی برای ایجاد ناآرامی، نه‌تنها فضا را از سمت و سوی حل مشکل مردم منحرف می‌کنند بلکه زخم دیگری بر درد بی‌آبی مردم خوزستان می‌افزایند.

گروهک تروریستی الاحوازیه که دستش به خون کودکان و زنان بی‌گناه آلوده است، در تجمعات روزهای اخیر شهرهای شادگان و سوسنگرد پرچم خود را بلند کردند و تصاویری از آن‌ها منتشر شد که حاکی از برنامه‌ریزی این گروهک برای به خشونت کشیدن اعتراضات بود.

 

 

برنامه گروهک تروریستی الاحوازیه برای به خشونت کشیدن اعتراضات مردمی در خوزستان

 

فتنه‌انگیزی‌های گروهک الاحوازیه از دید کاربران فضای مجازی پنهان نمانده است و برخی نسبت به آن هشدار داده‌اند.

 

 

در حالی که در شلوغی ناشی از اعتراضات، ۲ جوان خوزستانی با دستان پلید خائنین به مردم کشته شدند، برخی اکانت‌ها در حالی که عنوان براندازی را نیز در اکانت خود درج کرده‌اند، به مرثیه‌سرایی پرداخته و قتل ۲ جوان را دستاویزی برای اهداف براندازانه خود قرار می‌دهند.

 

 

قطع و وصل شدن اینترنت در استان خوزستان نیز عامل دیگری برای عملیات روانی لشکر براندازان و فیک‌ها قرار می‌گیرد.

 

 

سوق دادن اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم به سمت خشونت، از دستورکارهایی است که برخی اکانت‌های مجازی این روزها آشکارا آن را دنبال می‌کنند.

 

 

 

 

ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع و مریم رجوی از سرکردگان گروهک منافقین نیز در این مدت بیکار ننشسته‌اند و مشغول ایفای نقش خود در به بیراهه کشیدن مطالبات بحق مردم خوزستان هستند.

 

 

 


اکانت‌های فیک همچنین با انتشار تصاویر تجمعات بزرگ در کوبا، سعی می‌کنند مشابه آن را در ایران پیاده کنند.

 

 


رسانه سعودی ایران‌اینترنشنال نیز سعی می‌کند با ارائه تحلیل‌های به ظاهر علمی، زمینه ناآرامی را فراهم کند.

 

 

ایران‌اینترنشنال همچنین سعی در القای این موضوع دارد که 2 جوان کشته شده در ناآرامی‌ها توسط نیروهای امنیتی به قتل رسیده‌اند.

 

 

این در حالی است که خانواده متوفیان نظر دیگری دارند و اغتشاش‌گران را عامل قتل فرزندان خود معرفی می‌کنند.

 

پدر جوان شادگانی می‌گوید خرابکاران به پسرم تیر زدند

 

آنچه امروز در خوزستان مشاهده می‌شود، نخستین باری نیست که در سال‌های اخیر بر اثر برخی تحولات طبیعی و از همه مهم‌تر ناکارآمدی‌های مدیریتی مشاهده شده است. در این بین عاملی که می‌تواند زمینه‌ساز عبور از مشکلات باشد، بی‌شک همدلی مردم و ایجاد فضای آرام برای کمک به مردمی است که با مشکلی نظیر بی‌آبی مواجه شده‌اند. دعوت به خشونت و فضاسازی‌های رسانه‌ای از طریق لشکر مجازی براندازان، نه‌تنها دردی از درد مردم باز نخواهد کرد، بلکه به پیچیده‌تر شدن شرایط منجر خواهد شد. موضوعی که مردم ایران به‌خوبی به اهمیت آن پی برده‌اند و البته نسخه‌ای که ضدانقلاب باز هم به آن تمسک جسته، طی سال‌های اخیر به مراتب آزموده شده است و پاسخ خود را از ملت ایران دریافت کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول