اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

انهدام باند سرقت مسلحانه /۸ سارق دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند ۸ نفره سرقت احشام خبر داد.

انهدام باند سرقت مسلحانه /۸ سارق دستگیر شدند

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری باند 8 نفره سرقت احشام خبر داد. 
 
سردار علیرضا لطفی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: 11 اردیبهشت امسال گزارش سرقت مسلحانه از دامداری در جاده چرم شهر به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد و در تحقیقات صورت گرفته شاکی گفت که  ساعت23:30 شب حادثه به همراه یکی از کارگران دامداری مشغول آبیاری زمین های زراعی در همان حوالی بودیم که  6 مرد با چهره های پوشیده در حالیکه اسلحه شکاری بدست داشتند داخل دامداری شده و با تهدید و ایجاد ضرب و جرح دست و پای ما را بستند و ۴۰۰ رأس گوسفند را سرقت کردند.

شاکی ادامه داد: سارقان بعد از سرقت متواری شده و ساعتی بعد با تقلای زیاد من و کارگرانم دست و پایمان را باز کردیم و موضوع را بلافاصله به پلیس و اهالی روستا خبر دادیم و با پیگیری رد احشام سرقت شده را در ۵ کیلومتری دامداری پیدا کردیم که ۵۰ رأس از احشام بر اثر تشنگی و حمله تلف شده بودند.

لطفی افزود: بدنبال اعلام این شکایت تحقیقات از سوی کاراگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت ادامه یافت و با اقدامات پلیسی شبانه روزی، کارآگاهان دریافتند یکی از کارگران قدیمی دامداری به نام «حامد» در این سرقت نقش دارد، درنهایت با تحقیقات پلیسی مخفیگاه حامد شناسایی و در یک عملیات ضربتی حامد و ۸ عضو دیگر باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فاتب گفت: در  بازرسی از مخفیگاه   متهمان علاوه بر کشف هشت رأس گوساله مسروقه، 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دو قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی ها ضمن اعتراف صریح به مشارکت و همدستی در سرقت از دامداری شاکی و آزار و اذیت یکی از  کارگران به چندین فقره سرقت احشام در مناطق مختلف شهرستان های پیشوا و ورامین نیز اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص شد که تمامی اعضای باند دارای سوابق کیفری از جمله سرقت احشام هستند تصریح کرد: تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول