اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

اعلام نتایج مرحله اول دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم

داوری مرحله ورودی دهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم به پایان رسید و راه‌یافتگان به مرحله بعد معرفی شدند.

اعلام نتایج مرحله اول دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس داوری مرحله ورودی دهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم به پایان رسید و راه‌یافتگان به مرحله بعد معرفی شدند.

در این دوره ۳۷۲ نفر از قاریان و مدرسان در مرحله اول و ورودی دهمین دوره ارزیابی، شرکت کردند که کارنامه نمرات آنها از سوی دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم صادر شد.

بر اساس این گزارش، هیأت داوران این مرحله ۱۲۲ نفر از قاریان و ۶۱ نفر از مدرسان قرائت قرآن را در یکی از درجات ۱ تا ۴ حائز نصاب لازم دانسته و مجوز حضور در مرحله بعد که مربوط به آزمون تلاوت و مصاحبه است، را صادر کرد‌ند.

علاوه بر این افراد ۳۷ نفر از قاریان و مدرسان شرکت‌کننده در دوره نهم که برخی از مفاد آزمونی آنها باقی مانده است هم امسال دوره ارزیابی خود را ادامه می‌دهند و مجموعاً تعداد ۲۲۰ نفر در مرحله دوم این دوره حضور دارند.

چنانچه هر یک از شرکت‌کنندگان، نسبت به نمره خود در یکی از موضوعات تجوید، صوت، لحن و وقف و ابتداء درخواست تجدیدنظر داشته باشند، حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند تا از طریق پروفایل شخصی‌شان در سامانه اریابی نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند. همچنین نتیجه بررسی اعتراضات تا تاریخ ۲ مردادماه به اطلاع ایشان خواهد رسید.

آزمون تلاوت و مصاحبه دوره دهم در نیمه دوم مهرماه به صورت غیرحضوری برگزار و آیین‌نامه و جزئیات برگزاری مرحله دوم متعاقباً از طریق سایت شورای عالی قرآن و سامانه جامع ارزیابی به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول