اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تکذیب وقوع بارندگی‌های شدید در ۱۶ روز آینده‌

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: به تازگی اطلاعیه‌ای ‌با عنوان «نقشه بارندگی در طول ۷۲ ساعت آینده و ایران پرباران‌ترین کشور آسیا و اروپا در ۱۶ روز آینده» در برخی پیام‌رسان‌ها منتشر شده است که این موضوع تکذیب می‌شود.

تکذیب وقوع بارندگی‌های شدید در ۱۶ روز آینده‌

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ اظهار داشت: به تازگی مجدداً اطلاعیه‌ای ‌با عنوان «نقشه بارندگی در طول ۷۲ ساعت آینده و ایران پرباران‌ترین کشور آسیا و اروپا در ۱۶ روز آینده» در شبکه‌‌های اجتماعی دست به دست می‌شود‌ در حالی که این اطلاعیه کذب است و سازمان هواشناسی آن را رد می‌کند.

‌وی تأکید کرد: هرگونه تغییرات جوی فقط از طریق سایت سازمان هواشناسی به آدرس IRIMO.IR و رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تأکید کرد:‌ به مردم توصیه می‌‌کنیم اخبار و اطلاعات را از منابع موثق دریافت کنند.

ضیائیان ادامه داد: همین پیام اشتباه، حدود یکی دو ماه پیش نیز در پیام‌ر‌سان‌های ‌جمعی منتشر و سپس تکذیب شد؛‌‌ مردم باید توجه داشته باشند که اطلاعات هواشناسی را از‌ سایت سازمان و رسانه‌های معتبر دریافت کنند و به هر متنی در این‌حوزه بدون توجه به منبع دقیق، توجه نداشته باشند و آن را برای دیگران نفرستند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول