اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بانوان؛ پرورش‌دهنده نسل پاک و سالم جامعه هستند

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس گفت: نیمی از جامعه را زنان و نیمی دیگر در دامان آنان رشد و پرورش می یابند.

بانوان؛ پرورش‌دهنده نسل پاک و سالم جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ محمدجعفر دوستدار در همایش غیرت علوی، حجاب فاطمی و دختران زینبی که به همت حوزه فاطمیون سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز، به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد، گفت: ارزش وجودی  دختران به حدی در اسلام  اهمیت دارد که خدای  تعالی در سن ۹ سالگی مشتاق عبادت آنان است.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس گفت: اگر بخواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم پدران و مادران خانواده باید توجه به دخترانشان را چند برابر کنند چراکه تولد نسل های آینده در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و گسترش  نظام اسلامی حاکم بر جهان می تواند نقش به سزایی داشته باشند .

وی باتوجه به حفظ حریم خانواده، خطاب به مردان به عنوان ستون محکم خانه و خانواده اشاره کردو گفت: غیرت مردانگی در برابر اعضای خانه و عفیف بودن مردان چه در خانه و چه در حوزه اجتماع زن را در جامعه واکسینه می کند.

چرا شاهد بی‌حجابی در سطح شهر هستیم

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس، گفت: آیا زن که این همه در جامعه اسلامی به نقش با اهمیت آن اشاره شده است باید خود ویترین نگاه های هوس آلود نامحرمان شود یا قدر مقام و گوهر گرانبهایی خودش را بداند و کمتر از حجاب برتر که چادر باشد، چیزی دیگر را برای  پوشش خود انتخاب نکند.

دوستدار،در ادامه به اهمیت نقش زن در اجتماع اشاره کرد و بیان داشت: نیمی از جمعیت کشور را زنان و نیمی دیگر در دامان آنان رشد و پرورش می یابند که اگر بخواهیم توجه به همین یک جمله داشته باشیم کل نظام هستی یعنی زن و نقش بااهمیت و معنادار مادر است که مردان غیور و باغیرت را در جامعه پرورش می دهند.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس، با توجه به نظر مارک پالمر گفت: نیاز نیست که بمب های خوشه ای بر سر مردان و زنان ایرانی ریخته شود همین که دامن های کوتاه را در بین آنان ترویج دهیم، کفایت می‌کند.

وی در ادامه به نقش دشمن و هدف قرار دادن خانواده به عنوان مهمترین رکن اجتماع و جامعه اشاره کرد و گفت: در عصر کنونی با گسترش فناوری های نوین ارتباطی شاهد رشد بی رویه ضد اخلاق در خانواده ها هستیم که متاسفانه هریک از اعضای خانواده با در دست داشتن یک گوشی اندروید و عدم صحیح استفاده از آن در فضای آزاد جهانی بدون هیچ عکس العمل خانواده در این فضای مسموم سیر می کنند.

در پایان این مراسم از پدران باغیرت علوی و مادران باغیرت زینبی با لوح سپاس و یادبود توسط حوزه فاطمیون تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول