اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باشگاه پرسپولیس خواستار کوتاهی چمن ورزشگاه در تبریز شد

معاون باشگاه پرسپولیس در تماسی تلفنی پیگیر وضعیت بلندی چمن ورزشگاه شهید سلیمانی در زمان دیدار این تیم با ماشین‌سازی شد.

باشگاه پرسپولیس خواستار کوتاهی چمن ورزشگاه در تبریز شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز، میهمان ماشین‌سازی است.

در روزهای اخیر مباحثی درباره کوتاه نشدن چمن زمین این ورزشگاه قبل از برگزاری بازی دو تیم در حد استاندارد مطرح شده و همین امر نگرانی‌هایی برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کرده است. به همین دلیل عصر روز گذشته ابراهیم‌ شکوری در تماس تلفنی با یونس قربانی، مالک باشگاه ماشین‌سازی و همچنین یکی از مسئولان هیات فوتبال تبریز پیگیر ماجرا شد.

البته در این تماس هر دو نفر به شکوری قول دادند کوچکترین مشکلی درباره زمین ایجاد نمی‌شود و باشگاه ماشین سازی رعایت بازی جوانمردانه را می کند.

همچنین معاون اجرایی پرسپولیس در این تماس تاکید کرد با توجه به احترامی که این باشگاه برای تمام حریفان قائل است، انتظار می رود از هر گونه رفتار شیطنت‌آمیز مثل بلندی چمن ورزشگاه خودداری شود. 

پیش از این در برخی دیدارهای خارج از خانه پرسپولیس مثل بازی با پدیده و فولاد هم بلندی چمن سبب انتقاد سرخ‌پوشان از عوامل برگزاری مسابقه، هیات فوتبال و تیم میزبان شده بود و اکنون این باشگاه برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقی قبل از برگزاری با ماشین‌سازی پیگیری خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول