اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طرح ساماندهی فضای مجازی اصلا به دنبال جرم‌انگاری برای کاربران ایرانی نیست

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح ساماندهی فضای مجازی اصلا به دنبال جرم‌انگاری برای کاربران ایرانی نیست، بعضی به دروغ در فضای مجازی به تخریب مجلس روی آورده‌اند و انتظار داریم هیأت رئیسه و همکاران نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

طرح ساماندهی فضای مجازی اصلا به دنبال جرم‌انگاری برای کاربران ایرانی نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مجید نصیرائی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(دوشنبه) پارلمان طی تذکری اظهار داشت: در این دو سه هفته اخیر کمیسیون فرهنگی که از فعال‌ترین کمیسیون‌های مجلس در این 14 ماه بوده است، بر اساس وظایف و اولویت‌هایی که دارد به موضوع فضای مجازی وارد شد.

وی افزود: در کشور ما تا صحبت از ساماندهی فضای مجازی می‌شود، دست‌ها و زبان‌هایی در پشت پرده شروع به هوچی‌گری می‌کنند و این را مطرح می‌کنند که مجلس به دنبال فیلترینگ و بستن همه پیام‌رسان‌ها است و فضای مسمومی را در کشور ایجاد می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی فضای مجازی اصلا به دنبال جرم‌انگاری برای کاربران ایرانی نیست، بعضی به دروغ در فضای مجازی به تخریب مجلس روی آورده‌اند و انتظار داریم هیأت رئیسه و همکاران نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

وی ادامه داد: برخی آقایان حتی این طرح را نخوانده‌اند و چشم بسته شروع به تخریب می‌کنند، بارها و بارها رهبر معظم انقلاب مسئولان را متوجه کرده‌اند که نسبت به فضای مجازی، ولنگاری و بی‌در و پیکر بودن آن باید فکری کرد، این وضعیت، وضعیت مناسبی نیست.

نصیرایی ادامه داد: در هیچ جای دنیا نسبت به فضای مجازی این طور بی‌اهمیت نیستند و همه دنیا برای فضای مجازی برنامه و مدیریت دارند؛ اما بعضی در جامعه ما افتخار می‌کنند که فضای مجازی بی‌در و پیکر باشد.

نصیرایی گفت: آقایان متن کامل این طرح را نخوانده‌اند و نمی‌دانیم چه نفع اقتصادی و سیاسی در این موضوع دارند که تا موضوع ساماندهی فضای مجازی مطرح می‌شود عده‌ای تنشان می‌لرزد و شروع به تخریب می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه تصریح کرد: بنای این طرح حمایت از کاربران ایرانی، ساماندهی فضای مجازی و حمایت از پیام‌رسان‌های ایرانی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول