اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برای دومین سال متوالی، دعای عرفه در مرز خسروی برگزار نمی‌شود

فرماندار قصرشیرین گفت: مراسم پر فیض دعای عرفه به علت شیوع بیماری منحوس کرونا برای دومین سال متوالی در مرز خسروی برگزار نمی‌شود.

برای دومین سال متوالی، دعای عرفه در مرز خسروی برگزار نمی‌شود

مرادی علی تاتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص برگزاری دعای عرفه بنا به روال سال‌های گذشته در مرز خسروی، اظهار داشت: این مراسم پرفیض به علت شیوع بیماری منحوس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده در این خصوص امسال هم همانند سال گذشته برگزار نخواهد شد و ما برخلاف میلمان نمی‌توانیم کما فی‌سابق رسم میزبانی را به جا آوریم.

وی وضعیت شهرستان قصرشیرین به لحاظ شیوع بیماری کرونا نارنجی اعلام کرد و افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی و و خطر شیوع ویروس کرونا به خصوص نوع دلتا، هرگونه تجمع و برگزاری مراسم در شهرستان ممنوع است.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: قبل از شیوع این ویروس منحوس در کشور و استان، هر ساله مراسم پرفیض دعای عرفه در این روز در مرز خسروی به عنوان یکی از نزدیک‌ترین نقاط کشور به کربلای معلی برگزار می‌شد، اما براساس دستورالعمل‌های ابلاغی در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا برگزاری آیین‌های تجمعی و اجتماعات ممنوع است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول