اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش ابر و وزش باد شدید پدیده غالب هوای اصفهان/ بارش 12 میلی‌متری باران در شهرضا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: در اکثر مناطق استان وضعیت جوی به ‌صورت صاف تا قسمتی ابری از بعد از ظهرها گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

افزایش ابر و وزش باد شدید پدیده غالب هوای اصفهان/ بارش 12 میلی‌متری باران در شهرضا

نوید حاج بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز در سطح استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی به ‌صورت صاف تا قسمتی ابری از بعد از ظهرها گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال بارش پراکنده در نیمه جنوبی استان نیز وجود دارد، گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و از اواخر هفته روند افزایش دما را به ویژه در غرب استان شاهد هستیم.

حاج‌بابایی با اشاره به میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در استان عنوان کرد: شهرضا با ۱۲ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را ثبت کرده است و زرین‌شهر با ۵، سمیرم ۰.۵، مورچه خورت ۰.۷ میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: دمای هوای شهر اصفهان ۳۹ و کمینه فردا ۲۳ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با ۱۳ و کاشان با ۴۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول