اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تزریق بیش از ۱۱ هزار دز واکسن کرونا در گچساران

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: تا کنون افزون بر ۱۱ هزار ۵۱۹ دز واکسن کرونا به جامعه هدف شهرستان گچساران تزریق شده است.

تزریق بیش از ۱۱ هزار دز واکسن کرونا در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس ازگچساران، آرین غلامیان در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان اظهار کرد: کادر درمان گچساران در راستای صیانت جان شهروندان با تلاش خستگی ناپذیر رسالت خود را به بهترین نحو انجام می دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران بیان کرد: از ابتدای بروز ویروس کرونا افزون بر ۳۹ هزار و ۴۰۵ تست کرونا در این شهرستان از افراد با علائم مشکوک گرفته شده است از این‌تعداد نمونه آزمایشی ۱۱هزار و ۱۲۹ نفر تست آنها مثبت بوده است.

غلامیان با بیان این‌که تاکنون افزون بر ۱۰ هزار و ۶۲۳ نفر از مبتلایان کووید ۱۹ در گچساران بهبود یافتند گفت: در حال حاضر به غیر از مبتلایان بستری در بیمارستان‌ها، ۳۶۵ نفر در قرنطینه خانگی قرار دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان این‌که تاکنون ۱۴۰ نفر در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا جان باخته‌اند بیان کرد : با توجه به اجرای طرح واکسیناسیون کشوری تاکنون افزون بر ۱۱ هزار و ۵۱۹ دوز واکسن کووید 19 به جامعه هدف در گچساران تزریق شده است.

وی افزود: از این میزان افزون بر ۷ هزار و ۹۶۶ نفر دز اول و ۳ هزار و ۵۵۳ نفر از این تعداد دز دوم واکسن کووید 19 را در شهرستان دریافت کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: در سه ماه نخست سالجاری ۳ هزار و ۶۰۰ مورد گشت مشترک بازار در شهرستان صورت گرفته است.

غلامیان اضافه کرد: در همین راستا ۲۲۰ مورد اخطار و ۲۰ مورد پلمپ انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان‌گچساران اظهار کرد: ۴ مرکز واکسیناسیون در مناطق دیل، امام زاده جعفر، باباکلان و لیشتر واکسن کووید ۱۹ را به جامعه هدف در توابع گچساران تزریق می کنند.

وی با اشاره به اینکه گچساران در حال حاضر به رنگ نارنجی درآمده، اظهار کرد: شهروندان بیشتر از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا دوباره این شهرستان به رنگ قرمز کرونایی تبدیل نشود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول