اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله هکری به سایت‌های بیمارستان‌های فلسطین اشغالی

یک وب‌سایت صهیونیستی گزارش کرد، به سایت‌های بزرگترین بیمارستان‌های این رژیم حمله سایبری شده و تلاش برای بازیابی داده‌ها جهت فعال کردن سرورها ادامه دارد.

حمله هکری به سایت‌های بیمارستان‌های فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وب‌سایت صهیونیستی «واللا» اعلام کرد، یک حمله سایبری به شرکت سیستم‌های اطلاعاتی « Piont» (پیونت) شده و از جمله سایت‌هایی که هک شده سایت‌های مربوط به بزرگترین بیمارستان‌های فلسطین اشغالی هستند.

بر اساس این گزارش، این حمله سایبری وب‌سایت بیمارستان‌های «رامبام» در حیفا، «هداسا-عین کارم» و «هداسا-جبل المشارف» در قدس اشغالی و دو وب‌سایت «سونول» (شبکه جایگاه‌های سوخت) و «آی دیجیتال» را هدف گرفته است.

واللا ضمن اعلام اینکه منشأ این حمله هکری دقیقا مشخص نیست، افزود، شرکت Piont به همراه متخصصان اینترنت در حال تلاش برای بازگردادن داده‌ها با هدف راه‌اندازی دوباره سرورها و برآورد میزان خسارت وارد شده هستند.

«تام کوین» از تحلیلگران شرکت امنیت یارانه‌ای « Security Joes» در این زمینه گفت، تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که وب‌سایت گروه Piont از بین رفته است. یک خطای سرور درباره اطلاعات حساس نیز کشف شده که سوءظن درباره حمله سایبری را افزایش می‌دهد. اگر حمله سایبری بوده باشد نگرانی بسیاری درباره افشای اطلاعات بیماران وجود دارد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که بر اساس نتایج تحقیق هفده سازمان رسانه‌ای که روز یکشنبه دیروز) منتشر شد، جاسوس‌افزار یک شرکت صهیونیستی برای هک موفق ۳۷ گوشی‌ هوشمند متعلق به خبرنگاران، مقام‌های دولتی و فعالان حقوق بشر از سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول