اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تامین ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای کاهش تنش آبی خوزستان/ اجاره ۱۰۰ تانکر برای آبرسانی به روستاهای خوزستان

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: پس از بازدیدهای صورت گرفته این نتیجه حاصل شد که می‌شود با اعتباری قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان که بخش زیادی از آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تامین خواهد شد، ۷۰۲ روستا از نعمت آب بهره‌مند شوند.

تامین ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای کاهش تنش آبی خوزستان/ اجاره ۱۰۰ تانکر برای آبرسانی به روستاهای خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در حاشیه بازدید از مناطق آسیب دیده از تنش آبی خوزستان، اظهار کرد: همکاران ما در چند روز اخیر که در خوزستان حضور یافتند تصمیم گرفتند از ۷۰۲ روستای دارای تنش آبی به ۴۷۱ روستا آبرسانی کنند.

وی افزود: امروز پس از بازدیدهای صورت گرفته این نتیجه حاصل شد که می‌شود با اعتباری قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان که بخش زیادی از آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تامین خواهد شد، تمامی این روستاها از نعمت آب بهره‌مند شوند.

رییس ستاد فرمان امام خمینی(ره) گفت: در جلسه امروز استانداری این تصمیم بصوزت زمانبدی شده گرفته خواهد شد و ما مصمم هستیم تا با اراده دیگر مسوولان تامین اعتبار را انجام دهیم این آمادگی وجود دارد که این مسئله و تمامی ۷۰۲ روستا از تنش آبی رها شوند و دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

وی ادامه داد: در عین حال نیز چند اقدام ضربتی از جمله استقرار مخازن آب در روستا و اجاره ۱۰۰ تانکر برای آبرسانی به مناطق مختلف صورت گرفته است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول