اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

اهدای خون را درعید قربان فراموش نکنید

مدیر کل انتقال خون استان تهران گفت: شرایط محدودیت های سفر، رعایت پروتکل های اجتماعی شرایط متفاوتی را در جامعه به وجود آورده است و دراین تعطیلات ۶ روزه چه خوب است اهدای خون را فراموش نکنیم و یاری کنیم تا هدیه زندگی به دست مردمی که به خون نیازمندند برسد.

اهدای خون را درعید قربان فراموش نکنید

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مهدی زاده با اشاره به تعطیلی ۶ روزه استان تهران و البرز به خاطر شدت یافتن همه گیری کووید ۱۹ گفت: با تقارن روزهای تعطیل آمار اهدای خون کاهش می یابد و به دلیل اوجگیری مجدد کرونا، مراجعه به مراکز انتقال خون کمتر می شود ولی نیاز به خون مستمر و همیشگی است و خون اهدایی و فراورده های آن به طور پیوسته برای بیماران باید تامین شود.

وی با اشاره به عمر سه روزه پلاکت گفت: هنگام کاهش میزان اهدای خون کمبود این فراورده بیشتر حس می شود.

مهدی زاده از شهروندان پایتخت نشین خواست تا در روزهای تعطیل پیش رو نیز اهدای خون را در برنامه خود قرار دهند.

گفتنی است مراکز اهدای خون در روزهای تعطیل  پیش رو یعنی از ۲۹ تیر تا ۳ مرداد  به شرح زیر آماده و پذیرای اهدا کنندگان خون است:

مرکز جامع وصال از ساعت ۸ صبح تا ۲۰:۳۰، مرکز جامع منطقه ۵ (ستاری) از ساعت ۹ تا ۱۶، مرکز جامع منطقه ۴ (تهرانپارس) از ساعت ۹ تا ۱۶، مرکز منطقه ۲۰( شهر ری) از ساعت ۹ تا ۱۶ مرکز ورامین نیز شنبه و یکشنبه دوم و سوم مرداد ماه از ۸ صبح تا ۱۵ فعال خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول