اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تعیین مصادیق مجرمانه در طرح فضای مجازی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در طرح فضای مجازی مصادیق مجرمانه مشخص شده و کاربرانی که مرتکب تخلفی شوند تذکر تا مسدود کردن صفحات آنها در فضای مجازی در انتظارشان است.

تعیین مصادیق مجرمانه در طرح فضای مجازی

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی و بحث و بررسی در رابطه با طرح ساماندهی فضای مجازی در دستور کار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: این بررسی‌ها جنبه تصویب ندارد و در پایان بررسی‌ها کار جمع‌بندی خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در طرح ساماندهی فضای مجازی شاهد تعیین مصادیق مجرمانه در این حوزه هستیم و کسانیکه مرتکب تخلف در فضای مجازی شوند از تذکر تا مسدود کردن صفحه آنها در فضای مجازی برای‌شان در نظر گرفته شده است.

منتظری خاطرنشان کرد: علاوه بر این در این طرح جنبه‌های حقوقی نیز برای تخلفات پیش‌بینی شده و کسانیکه مرتکب تخلف شوند پرونده آنها به دستگاه قضا ارسال می‌شود و تشخیص میزان محکومیتی و چگونگی در این بخش به تشخیص شخص قاضی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول