اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دعوت از مردم خراسان رضوی برای مشارکت در ۵۰۰۰ قربانی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، امید است باهمت نیکوکاران گوشت ۵ هزار قربانی را به دست نیازمندان جامعه برسانیم.

دعوت از مردم خراسان رضوی برای مشارکت در ۵۰۰۰ قربانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، حبیب‌الله آسوده با اشاره به عدم برگزاری موسم حج در ۲ سال اخیر به دلیل شیوع و محدودیت ویروس کرونا افزود: یکی از مناسک کارآمد و مؤثر در تمتع، قربانی است که نشانه ازخودگذشتگی و ایثار به درگاه خداوند متعال است و مشتاقان و زائران بازمانده از حج در موطن خودشان این عمل الهی را هم‌زمان با روز عید قربان انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: حجاج در انتظار این سفر عظیم، مشتاق هستند تا در این شرایط اقتصادی علاوه بر انجام قربانی، کمکی به تهیدستان انجام دهند.

وی به برگزاری هرساله سنت حسنه انفاق هم‌زمان با عید قربان اشاره کرد و افزود: کمیته امداد آمادگی دارد تا نذر قربانی همه خیران، نیکوکاران و حجاج در انتظار سفر زیارتی را جمع‌آوری و در دهه ولایت به سفره نیازمندان اهدا کند.

آسوده ابراز کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، امید است باهمت نیکوکاران گوشت ۵ هزار قربانی را به دست نیازمندان جامعه برسانیم.

وی بابیان اینکه، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آمادگی دارند تا نذورات نیکوکاران را دریافت کنند، تأکید کرد: نیکوکاران می‌توانند به‌منظور مشارکت در طرح نذر قربانی، طی تماس با شماره ۳۱۲۸  نذورات خود را اهدا کنند، این سامانه هرروز ساعت۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ علاوه بر قبول نذورات قربانی، پذیرای نظرات و پاسخگوی سؤالات عموم مردم است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نیکوکاران همچنین می‌توانند علاوه بر روش‌های قبلی  با شماره‌گیری کد # ۱ * ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * و یا اسکن کدQR  در پوستر طرح نذر قربانی مشارکت کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول