اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عبدالملک الحوثی: ممانعت ریاض از برگزاری مراسم حج، خدمت‌رسانی به دشمنان امت اسلامی است

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که جلوگیری ریاض از برگزاری مراسم حج، مخالفت علنی با نص صریح قرآن است و عدم حضور حجاج در مسجد الحرام، مایه ناراحتی است.

عبدالملک الحوثی: ممانعت ریاض از برگزاری مراسم حج، خدمت‌رسانی به دشمنان امت اسلامی است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت عید قربان تأکید کرد که مردم این کشور در این عید در شرایط دشواری قرار دارند.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، امت اسلامی، با وجود اینکه با مشکلات و موانع بسیاری روبروست، ولی کلید نجات و عناصر قدرت را نیز در اختیار دارد.

وی در ادامه اظهارات خود به مسئله حج و اقدامات سوء نظام عربستان سعودی پرداخت و گفت که جلوگیری از برگزاری مراسم حج برای دومین سال متوالی توسط ریاض، جای تأسف دارد.

رهبر انصار الله ادامه داد، جلوگیری ریاض از برگزاری مراسم حج، مخالفت علنی با نص صریح قرآن است و عدم حضور حجاج در مسجد الحرام، مایه ناراحتی است.

الحوثی تصریح کرد، در حالی مسجدالحرام خالی از حجاج است که نظام سعودی در حال برگزاری جشنهای مستهجن و تجمعات مبتنی بر فساد و لهو و لعب است.

رهبر انصار الله با بیان اینکه این اقدامات ریاض، واقعیت تفکرات این نظام را نشان می‌دهد، خاطر نشان کرد: «رژیم منحرف سعودی، حرمت اماکن مقدس و امت اسلام را حفظ نمی‌کند... [امتی که] حق دارد این فریضه را انجام دهد».

وی با بیان اینکه این اقدامات ریاض، در راستای خدمت‌رسانی به دشمنان امت اسلام است، تأکید کرد، این اقدامات با نظارت آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد

الحوثی خاطر نشان کرد، عربستان، بدترین جنایات را علیه ملت یمن مرتکب می‌شود و اجازه نمی‌دهد دارو، غذا و فرآورده‌های نفتی وارد این کشور شود.

رهبر انصار الله تأکید کرد که نظام سعودی و امارات و کسانی که با این کشورها هستند، با توطئه علیه ملتهای فلسطین، بحرین، سوریه و عراق و سایر کشورها، به دشمنان امت اسلام کمک می‌کنند.

وی ضمن تبریک پیروزی نیروهای یمنی در استان البیضاء و سایر مناطق عملیاتی در این کشور، گفت که این پیروزیها، گواه روشنی بر نتایج صبر و فداکاری است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول