اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نویدکیا: پدیده تنها تیمی است که سپاهان را در خانه شکست داد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه پدیده بازی خوبی مقابل ما در اصفهان انجام داد، گفت: پدیده تنها تیمی است که تا الآن سپاهان را در خانه شکست داده است.

نویدکیا: پدیده تنها تیمی است که سپاهان را در خانه شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محرم نویدکیا پیش از بازی حساس با پدیده در خصوص این بازی اظهار کرد: پدیده تنها تیمی است که تا الآن سپاهان را در خانه شکست داد و بازی خوبی مقابل ما در اصفهان انجام داد.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: برخلاف خیلی‌ها که ادعا دارند، آقای رحمتی تیمش از ابتدای فصل خیلی خوب کارکرده و عمق دفاع حریف را پیداکرده و بازسازی زیبایی از انتهای زمین شروع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پدیده جزو معدود تیم‌هایی است که فوتبال دارند و خیلی خوب بازی می‌کنند، کاری به نتیجه ندارم اما سبک بازیشان طوری است که همیشه خودم از دیدن آن لذت می‌برم و قابل‌احترام هستند.

نویدکیا بابیان اینکه می‌دانیم بازی سخت و نفس‌گیری پیش‌رو داریم تصریح کرد: بازی فردا برای ما هم بسیار مهم است چراکه هر اتفاقی ممکن است در این هفته‌های پایانی برای ما رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه هر دو تیم شانس دارند و باید هر دو تیم با تمام وجود کار کنند،  تأکید کرد: درنهایت کسی که بتواند از شانس و موقعیت‌های خودش استفاده کند و ساختار بهتری در زمین داشته باشد می‌تواند برنده زمین باشد.

وی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم پدیده جوری بازی کرده که هواداران دوست داشتند امیدوارم فردا هم هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند و درنهایت کسی که بهتر بازی کرده برنده بازی باشد.

نویدکیا در خصوص بازیکنان غایب در بازی فردا گفت: سروش رفیعی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم، کی‌روش استنلی نیز به دلیل مشکلات گوارشی و شایان مصلح به خاطر آسیب‌دیدگی تیم را همراهی نمی‌کنند، بقیه اعضای تیم در بازی حضور دارند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول