اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مانور سلامت در5 بقعه متبرکه کردستان اجرا شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: مانور سلامت در5 بقعه متبرکه کردستان اجرا شد.

مانور سلامت در5 بقعه متبرکه کردستان اجرا شد

حجت‌الاسلام محمد کاروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از اجرای مانور سلامت در 5 بقعه متبرکه کردستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش در حوزه دارو و درمان، ترویج فرهنگ وقف در حوزه سلامت و غربالگری زائران و مجاوران بقاع متبرکه از نظر سلامت جسمانی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت رعایت توصیه‌های بهداشتی در بقاع متبرکه استان، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا محوطه بقاع متبرکه به صورت روزانه ضدعفونی شده است.

حجت‌الاسلام کاروند تصریح کرد :طرح مانورسلامت در بقعه متبرکه امامزاده پیر محمد(ع) و هاجر خاتون(س) سنندج، آرامگاه پیر غزایی (ره) سقز، امامزادگان هاجر و سارا(س) قروه و بقعه متبرکه امامزادگان عبدالله،اسماعیل و محمد(ع) شهر پیرتاج شهرستان بیجار برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان افزود: اوقاف و امور خیریه کردستان از نخستین روزها پای کار مقابله با ویروس کرونا بوده و در بقاع متبرکه استان اقدام به توزیع ماسک، دست‌‌کش، محلول ضدعفونی، بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای خانواده‌های آسیب‌دیده کرونا کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: در این طرح آزمایش قند خون، فشار، ویزیت رایگان از زائرین و مجاورین بقاع متبرکه انجام شود ودر صورت امکان با هماهنگی و تعامل با شبکه بهداشت و درمان تست رایگان کرونا از زائرین صورت گیرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول