اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد/ هدیه ۱۰۰ سری جهیزیه در سمنان

کمک‌های مؤمنانه که از روزهای نخست شناسایی ویروس کرونا در سراسر کشور جان گرفت، همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین قدم، ۱۰۰ سری جهیزیه در سمنان به زوج‌های محروم هدیه شد.

کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد/ هدیه ۱۰۰ سری جهیزیه در سمنان

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مردم استان سمنان از روزهای نخست شناسایی ویروس کرونا وارد میدان شدند و تلاش کردند تا بخشی از آلام و مشکلات هم‌استانی‌هایی که تحت تأثیر اقتصادی ورود این ویروس منحوس قرار گرفته بودند، را رفع کنند.

او افزود:‌ کمک‌های مؤمنانه که از روزهای نخست شناسایی ویروس کرونا در سراسر کشور جان گرفته بود، امروز وارد مرحله تازه‌ای شده و با همیاری مردم، بسیج و سپاه و برخی نهادهای حمایتی همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان اضافه کرد: در راستای رزمایش کمک مؤمنانه و در تازه‌ترین قدم، ۱۰۰ سری جهیزیه در سمنان به زوج‌های محروم استان سمنان هدیه شد تا بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

دامغانی بیان کرد: مردم استان سمنان همواره در کار خیر و تلاش‌های انسان‌دوستانه پیشگام بوده‌اند و از ابتدای آغاز رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون، هزاران بسته معیشتی بین جامعه هدف رزمایش توزیع شده است.

او گفت: رزمایش کمک مؤمنانه به توزیع بسته‌های معیشتی محدود نشد و برنامه‌های متنوع دیگری نظیر آزادسازی زندانیان، اعطای وام‌های قرض‌الحسنه و به‌خصوص هدیه همین جهیزیه‌های در برنامه قرار داشت و عملیاتی شد.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان از مردم استان خواست تا همچنان کمک‌های خود را دریغ نکنند و برای رفع مشکلات محرومان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا همچون گذشته در میدان باشند.

آیین توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه به همت بسیج و سپاه استان سمنان با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار دامغانی فرمانده سپاه استان و برخی مسؤولان استانی د حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول