اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اصفهان ظرفیت‌های بالایی در تنیس دارد/ برای کمک به ورزش نصف‌جهان میزبانی گرفتیم

رئیس هیأت تنیس استان اصفهان گفت: امیدواریم برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان به ورزش استان اصفهان کمک کند، اصفهان ظرفیت‌هایی بالایی در امور اجرایی و داوری دارد.

اصفهان ظرفیت‌های بالایی در تنیس دارد/ برای کمک به ورزش نصف‌جهان میزبانی گرفتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرهاد رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری هیأت تنیس استان اصفهان در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان در اصفهان اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این مسابقات به ورزش استان اصفهان کمک کند و نتایج مثبتی را در پی داشته باشد.

رئیس هیأت تنیس استان اصفهان ادامه داد: فکر می‌کنم باکیفیت‌ترین مسابقه را در کشور برگزار کنیم زیرا ظرفیت‌هایی بالایی در امور اجرایی و داوری داریم.

وی یادآور شد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی خیلی با احتیاط پیش آمدیم، البته تنیس در گروه یک مشاغل قرار دارد، ورزش انفرادی است و در فضای باز برگزار می‌شود که امکان ابتلا را بسیار پایین آورده است؛ سخت‌گیری‌های زیادی نیز در این زمینه وجود دارد چون اولویت اول سلامت مردم و ورزشکاران است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در ثبت نام اولیه ۶۰ ورزشکار خارجی حضور داشتند اما با توجه به پیک کرونا خیلی از ورزشکاران انصراف دادند و اکنون ۱۲ بازیکن خارجی از کشورهای ترکیه، روسیه و مصر در این مسابقات حضور خواهند داشت.

رئیس هیأت تنیس استان اصفهان تصریح کرد: میزبانی مسابقات می‌تواند از جنبه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی فواید زیادی داشته باشد باید حمایت همه‌جانبه از حوزه‌های مختلف ورزش انجام شود.

برگزاری مسابقات تنیس بدون تماشاگر

فرشید زیدی نیز در این نشست اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی جوانان در رده سنی ۱۳ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود و برای کسب امتیاز رده‌بندی جهانی است؛ کیش، شیراز و ارومیه میزبانان قبلی این مسابقات در سال جاری بوده‌اند.

دبیر هیأت تنیس استان اصفهان افزود: مسابقات از یک مرداد ماه آغاز می‌شود، سپس مسابقات در ۲ جدول مقدماتی و اصلی در مجموعه ۲۲ بهمن ادامه پیدا خواهد کرد و روز ۹ مرداد ماه فینال مسابقات برگزار خواهد شد و نفرات برتر مشخص می‌شوند.

وی با بیان این‌که مسابقات به صورت انفرادی و ۲ نفره برگزار خواهد شد، گفت: ۱۰ داور قضاوت دیدارها را بر عهده خواهند داشت؛ مسابقات از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تا قبل از غروب آفتاب به پایان می‌رسد.

زیدی در خصوص حضور تماشاگر برای مسابقات عنوان کرد: طبق قوانین و به دلیل محدودیت‌های کرونایی، رقابت‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

مدیر برگزاری مسابقات در پایان گفت: مسابقات جایزه نقدی ندارد و فقط کاپ و مدال به نفرات برتر اهدا خواهد شد؛ تلاش بازیکنان برای کسب امتیاز برای رده‌بندی جهانی است‌.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول