اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تشکیل پرونده کیفری برای تهیه کننده کلیپ توهین‌آمیز در خصوص بحران آب خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: پس از انتشار کلیپ توهین‌آمیز در خصوص بحران آب خوزستان، بلافاصله دستور احضار تهیه کننده کلیپ صادر و ضمن اعلام عذرخواهی مشارالیه، پرونده قضایی موضوع در جریان رسیدگی قرار گرفت.

تشکیل پرونده کیفری برای تهیه کننده کلیپ توهین‌آمیز در خصوص بحران آب خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، علی اصفهانی ضمن تأکید بر روابط اجتماعی و فرهنگی میان مردم شریف و خونگرم خوزستان و اصفهان اظهار کرد: پیوندهای عمیق میان دو استان مستحکم‌تر از آن است که برخی نادانی‌ها و جهالت‌ها بتواند پایه‌های این ارتباط تاریخی را متزلزل کند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: در همین راستا پس از انتشار کلیپ توهین‌آمیز در خصوص بحران آب خوزستان، بلافاصله دستور احضار تهیه کننده کلیپ صادر و ضمن اعلام عذرخواهی مشارالیه، پرونده قضایی موضوع در جریان رسیدگی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم رعایت حرمت قومیت‌های ایرانی، دستگاه‌ قضایی بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای با مرتکب به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول