اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نیروهای حافظ صلح: درباره تبادل آتش در مرز لبنان تحقیق می‌کنیم

دفتر رسانه‌ای نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در مرز لبنان و سرزمین اشغالی گفت که این گروه نظامی در خصوص تبادل آتش در این منطقه تحقیق می کند.

نیروهای حافظ صلح: درباره تبادل آتش در مرز لبنان تحقیق می‌کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کاندیس آردیل» معاون دفتر رسانه‌ای نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان امروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای به تبادل آتش بامداد امروز در مرز لبنان با سرمزین اشغالی واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه النشره، او گفت که در حوالی ساعت چهار بامداد امروز رادار نیروهای یونیفل، شلیک چند فروند راکت از منطقه «القلیله» در جنوب لبنان به سمت سرزمین اشغالی را رصد کرد و پس از آن توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به سمت لبنان شلیک کرد.

«کاندیس آردیل» افزود: «با طرف‌های مختلف برای ایجاد خویشتن‌داری و ممانعت از افزایش تنش به طور مستقیم در ارتباط هستیم و ساز و کارهای ارتباطی و هماهنگی به کامل‌ترین وجه کار خود را انجام می‌دهند.

این مقام یونیفیل همچنین گفت که دوشادوش نیروهای مسلح لبنان در راستای برقراری امنیت در منطقه تلاش می‌کند و تحقیقات خود را آغاز کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز مدعی شلیک دو راکت از لبنان به فلسطین اشغالی شد و حساب کاربری متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در توییتر ادعا کرد که دو فروند راکت از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که یکی از راکت‌ها توسط سامانه گنبد آهنین رهگیری و منهدم شده و راکت دوم در یک فضای باز در داخل فلسطین اشغالی فرود آمده است.

حدود ۳۰ دقیقه بعد از این بیانیه، ارتش رژیم صهیونیستی در توییتر نوشت در واکنش به شلیک دو راکت، مرز لبنان را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول