اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مجوّز تردد تا ۶ روز آینده صادر نمی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از عدم صدور هرگونه مجوّز تردد تا ۶ روز آینده خبر داد.

مجوّز تردد تا ۶ روز آینده صادر نمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور که امروز در نشست ستاد مبارزه با کرونا استان سخن می گفت با اشاره برگزاری جلسه مشترک شورای اطلاع رسانی و کمیسیون نظارت استان بیان کرد: خوشبختانه قم در موضوع مبارزه با کرونا و نسبت به استان های دیگر عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی ادامه داد: البته باید توجه داشت که این امر به معنای مطلوبیت اوضاع نیست، چراکه هرگونه ساده اندیشی و یا عادی انگاری در موضوع مبارزه با کرونا می تواند خطرناک باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم معیار رعایت محدودیت های کرونایی را مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا دانست و گفت: این مصوبات باید بر اساس اقتضائات هر استان و نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی، در ستاد استانی مبارزه با کرونا هم مورد دقت نظر و جمع بندی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تاکید بر این که تغییر وضعیت کرونایی شهرها بویژه در شرایط قرمز و خطر کرونایی باید از ظواهر شهر آشکار باشد خاطر نشان کرد: البته توجه به این امر تنها در عملکرد شهرداری خلاصه نمی شود، بلکه لازم است تا همه سازمان ها و دستگاه های استانی، اطلاع رسانی های لازم و هوشمندانه را به گروه های هدف خود در دستور کار قرار دهند و به طور مثال از طریق سامانه های خود چنین اطلاع رسانی کنند که همگی برای سلامت خود و دیگران به مسافرت نمی رویم.

وی با تاکید بر ضعف رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برخی اماکن ورزشی و تفریحی قم، خواستار پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان در این موضوع شد.

سلیمان پور همچنین با اظهار تأسف از کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برخی مطب ها و ادارات اذعان کرد: باید گفت وقتی مردم می بینند که برخی ادارات استان به شیوه نامه های بهداشتی پایبند نیستند، آن گاه خودشان هم از عمل به این شیوه نامه ها دلسرد می شوند.

وی با اشاره به اظهار نگرانی اصحاب رسانه استان از کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برخی مشاغل و اماکن مختلف از هم استانی های خواست تا شش روز آینده برای دریافت مجوّز تردد به سامانه استانداری مراجعه نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در این باره تأکید کرد: تا ۶ روز آینده، هیچ گونه مجوّز تردد صادر نخواهد شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول