اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تزریق واکسن کووبرکت در همدان

رئیس مرکز بهداشت همدان از تزریق واکسن کووبرکت در همدان خبر داد و گفت: در راستای تسریع در اجرای برنامه ایمن‌سازی گروه سنی ۶۰ سال و بالاتر علیه کرونا، تعداد تیم‌های فعال در دو پایگاه تجمیعی واکسیناسیون افزایش یافت .

تزریق واکسن کووبرکت در همدان

محمد خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تزریق واکسن ایرانی کووبرکت در همدان خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از این واکسن‌ وارد همدان شده و طبق گروه سنی برای افراد تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه در هنگام واکسیناسیون گروه‌های سنی ۱۱۳۰ تا ۱۱۳۹ از افراد سوال می‌شود که اگر می‌خواهند واکسن برکت تزریق شود گفت: این واکسن قبلا برای گروهی از برگزارکنندگان انتخابات تزریق شد که در حال حاضر عمومی شده و برای گروه‌های سنی ۱۳۳۰ تا ۱۱۳۹ که نوبت واکسن دارند، تزریق می‌شود.
 
رئیس مرکز بهداشت همدان تاکید کرد: یک تعداد خاصی از واکسن برکت در کنار واکسن سینوفارم ساخت کشور چین برای افراد تزریق می‌شود که مطمئنا در فازهای بعدی تعداد بیشتر خواهد شد.

وی گفت: در راستای تسریع در اجرای برنامه ایمن‌سازی گروه سنی ۶۰ سال و بالاتر علیه ویروس کرونا، تعداد تیم‌های فعال در دو پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در همدان افزایش یافت .

خیراندیش افزود: در پایگاه تجمیعی شماره یک مستقر در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی (انقلاب سابق) در شیفت صبح و عصر در مجموع ۱۶ تیم و در پایگاه تجمیعی شماره دو مستقر در آموزشگاه بهورزی (کلینیک شیخ‌الرئیس سابق) در شیفت صبح و عصر جمعا هشت تیم همه روزه حتی روزهای تعطیل در حال فعالیت هستند.

وی یادآور شد: فراخوان مشمولین برنامه صرفا از طریق ثبت نام در سامانه salamat .gov.ir  و دریافت پیامک حاوی زمان و مکان مراجعه انجام می‌شود و لازم است پیامک نوبت دهی دریافت شده در هنگام تزریق واکسن، ارائه شود.

رئیس مرکز بهداشت همدان خاطرنشان کرد: تاکید می‌شود از مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون بدون ثبت نام در سامانه و بدون دریافت پیامک نوبت خودداری شود تا شاهد اردحام نباشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول