اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 340 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای خلیج‌فارس

سردار دهکی از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف۳۴۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های هرمزگان خبر داد.

کشف 340 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای خلیج‌فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین دهکی اظهار کرد: مرزبانان استان در راستای مبارزه بی امان با قاچقاچیان سوخت، با انجام اقدامات اطلاعاتی، از انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت در سواحل بندرچارک مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان حین پایش نوار مرزی و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، در جنوب جزیره هرمز به سه فروند موتور لنج حامل سوخت قاچاق که در حرکت بودند، مشکوک شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به توقیف سه فروند شناور موتور لنج در این عملیات، تصریح کرد: در بازرسی دقیق از شناورهای توقیفی مقدار ۳۴۰هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل، ۵۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک دستگاه تلفن ماهواره ای به ارزش یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال کشف شد.

سردار دهکی با اشاره به دستگیری ۲۱ قاچاقچی در این رابطه خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان هرمزگان با اشرافیت اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی آبی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول