اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تقدیر هیات فوتبال استان تهران از عنایتی در حضور معاونان استقلال و پرسپولیس+عکس

بعد از صعود تیم فوتبال هوادار تهران به لیگ برتر در جلسه هم اندیشی باشگاه های فوتبال تهرانی از سرمربی این تیم تقدیر به عمل آمد.

تقدیر هیات فوتبال استان تهران از عنایتی در حضور معاونان استقلال و پرسپولیس+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از هیات فوتبال استان تهران، بعد از صعود تیم فوتبال هوادار تهران به لیگ برتر در جلسه هم اندیشی باشگاه های فوتبال تهرانی از مالک و سرمربی این تیم تقدیر به عمل آمد.

در جلسه امروز هم اندیشی تیم های تهرانی حاضر در لیگ برتر، دسته یک و دوم کشوری  که در هیات فوتبال استان تهران برگزار شد، سایر نفرات جهت برنامه ریزی برای مسابقات آینده فوتبال تهران بحث و گفتگو پرداختند و در پایان  این نشست، شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران و عباس تیموری دبیر هیات از غلامرضا عنایتی مالک و سرمربی تیم هوادار جهت صعود به لیگ برتر تجلیل به عمل آوردند و به رسم یادبود تندیسی از سوی هیات فوتبال به وی اهدا شد.

‎در این جلسه آقایان ناصر فریادشیران استقلال)، ابراهیم شکوری( پرسپولیس )رضا رهقی( پیکان)وحید قاسمی( سایپا)، امید روانخواه (بادران)، یاشار شوقی( اسپاد الوند)، بهنام سالم( میلادمهر)کیومرث جودکی (عقاب )و آرمان داداش ( نیروزمینی) حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول