اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

گفت‌و‌گوی تلفنی ظریف با فؤاد حسین/ همدردی با دولت و مردم عراق

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گوی تلفنی با همتای عراقی، با دولت و مردم عراق در پی اقدام تروریستی اخیر در شهرک صدر بغداد ابراز همدردی کرد.

گفت‌و‌گوی تلفنی ظریف با فؤاد حسین/ همدردی با دولت و مردم عراق

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سه شنبه شب (دیشب) با فؤاد حسین همتای عراقی تلفنی گفت‌و‌گو کرد.

در این ارتباط تلفنی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ضمن ابراز همدردی با دولت و مردم عراق در خصوص اقدام تروریستی اخیر در شهرک صدر بغداد، درباره روابط دوجانبه فیمابین با همتای عراقی خود به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین عید سعید قربان را به فؤاد حسین تبریک گفت.

در پی اقدام تروریستی در شهرک صدر بغداد که به شهادت و مجروح شدن تعدادی منجر شد، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه این اقدام را شدیدا محکوم و با دولت و ملت عراق ابراز همدردی کرد. (اینجا بخوانید)

به گزارش فارس، رئیس دستگاه دیپلماسی دیروز نیز با وزرای خارجه پاکستان، عمان، قطر، کویت، آفریقای جنوبی و جمهوری آذربایجان نیز تلفنی گفت‌و‌گو و ضمن تبریک عید قربان درباره مناسبات دوجانبه رایزنی کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول