اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تحویل و اهدای ۱۱۰۰ رأس دام قربانی به قربانگاه‌های کمیته امداد استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: هزار و صد رأس دام قربانی به قربانگاه‌های کمیته امداد تا ظهر امروز توسط مردم نیکوکار تحویل داده شد.

تحویل و اهدای ۱۱۰۰ رأس دام قربانی به قربانگاه‌های کمیته امداد استان ایلام

قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از تحویل و اهدای ۱۱۰۰ رأس دام قربانی به قربانگاه‌های کمیته امداد استان ایلام خبر داد و گفت: از آنجایی اهدای نذورات قربانی به قربانگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد ادامه دارد، پیش بینی می‌شود این نذورات به بیش از هزار و ۵۰۰ رأس دام برسد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد هر ساله در عید قربان اقدام به جمع آوری، ذبح و توزیع نذورات قربانی مردم نیکوکار استان می‌کند تصریح کرد: امسال نیز راه اندازی این تعداد قربانگاه با حضور کارشناسان شبکه‌های بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی و زیر نظر مراکز دامپزشکی استان فعالیت خواهند کرد و هدف کمیته امداد این است بستر و فضای مناسبی را فراهم کند تا مردم نیکوکار استان نذورات قربانی خود را برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار این قربانگاه‌ها و یا دفاتر کمیته امداد کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه کمیته امداد از قبل خانواده‌های محروم و با میزان فقر بالا را شناسایی کرده است گفت: نذورات قربانی مردم بلافاصله پس از ذبح و بسته بندی بین نیازمندان این استان توزیع می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه امسال یک رویداد فرهنگی بزرگ و کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان برگزار می‌شود بیان کرد: درخواست ما این است مردم به نیابت از شهدا نذورات قربانی خود را اهداء کنند تا هم ادای دینی نسبت به سه هزار شهید استان صورت گیرد و هم اینکه خانواده‌های نیازمند استان بتوانند از کمک‌ها و نذورات مردم نوع دوست استان بهره گیری کنند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول