اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فشار شدید روحی عامل حمله به پزشک درمانگاه در بندرعباس بود

فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد: متهم دستگیر شده حمله به پزشکی درمانگاه، انگیزه خود را فشار شدید روحی و روانی ناشی از فوت پدر خود در درمانگاه عنوان کرد.

فشار شدید روحی عامل حمله به پزشک درمانگاه در بندرعباس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی انتشار گزارش حمله و ضرب و شتم یکی از پزشکان درمانگاه چمران در یکی از محلات شهرستان بندرعباس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در کمترین زمان جوان ضارب را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر و جهت بررسی و انجام تحقیقات لازم به یگان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی به شدت از اقدام خود اظهار ندامت و پشیمانی کرده و انگیزه خود را فشار شدید روحی و روانی ناشی از فوت پدر خود در درمانگاه عنوان کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش فارس، بررسی علل زد و خورد مردم با پزشکان و کادر درمانی در مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت و ... هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ نوع برخورد با مردم در این مراکز نیز نیاز به بررسی دقیق و عمیق‌تری دارد تا بتوان در آینده از چنین برخوردهایی جلوگیری کرد. همچنین انتظار آن است که در راستای ارائه خدمات به خانواده‌های دارای بیمار کرونایی در استان، اقدامات حمایتی و درمان‌محوری در محل زندگی آنان ارائه و عرضه شود تا نیاز به تردد این بیماران و خانواده‌های آنان در سطح اجتماع نیز کاهش یابد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول