اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

یک چهارم نهایی جام حذفی| ملوان - خیبر؛ تقابل پرسپولیسی های سابق

آخرین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فصل 1400-1399 شنبه بین دو تیم ملوان و خیبر خرم آباد ساعت 20 برگزار می شود.

یک چهارم نهایی جام حذفی| ملوان - خیبر؛ تقابل پرسپولیسی های سابق

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی روز شنبه در انزلی بین دو تیم ملوان و خیبر خرم آباد برگزار می شود.  شاید بتوان گفت این دو تیم لیگ دسته اول خوش شانس بودند که در قرعه کشی حریف هم شدند زیرا تقریبا شانس مساوی برای صعود به نیمه نهایی خواهند داشت. لیگ دسته اول دوشنبه هفته گذشته به پایان رسید و این دو تیم جایی در بین مدعیان صعود در هفته های پایانی نداشتند.

خیبر خرم آباد که از علی کریمی کاپیتان اسبق تیم ملی به عنوان مشاور استفاده می کند و محسن عاشوری هدایتش را برعهده دارد در این فصل با 49 امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند. البته خیبر با 45 گل زده زهردار ترین خط حمله لیگ یک را هم در اختیار دارد. 

در آنسوی میدان هم ملوان بندرانزلی که خیلی ها امیدوار بودند در این فصل بتواند حداقل در حدو اندازه یک مدعی حاضر شود با 46 امتیاز و رده یازدهمی لیگ کار خود را به پایان رساند. در واقع این مسابقه آخرین دیدار فصل برای تیم بازنده خواهد بود. مازیار زارع بازیکن اسبق پرسپولیس هم هدایت ملوان را برعهده دارد و پژمان نوری هم به عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت می کند. در واقع مسابقه این دو تیم تقابل پرسپولیسی های قدیمی محسوب می شود.

خیبر برای رسیدن به این مرحله دو تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان را شکست داد و به یک چهارم نهایی جام حذفی رسید.

ملوان بندرانزلی ابتدا تیم ویستا توربین دسته دومی را شکست داد و بعد هم با حذف نساجی قدم به این مرحله گذاشته است. ملوان سابقه قهرمانی در جام حذفی را هم دارد.

تاکنون تیم های استقلال، فولاد خوزستان و گل گهرسیرجان به نیمه نهایی صعود کرده اند و برنده مسابقه شنبه هم چهارمین تیم صعود کننده به این مرحله را تعیین می کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول