اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

انتقال پوگبا برای ماندن امباپه / رئال آیا خریدی بزرگ انجام خواهد داد؟

باشگاه پاریس قصد دارد برای ماندن امباپه ستاره فرانسوی منچستریونایتد نیز را هر طور شده در این تابستان خریداری کند.

انتقال پوگبا برای ماندن امباپه / رئال آیا خریدی بزرگ انجام خواهد داد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته پیش صحبت در خصوص آمدن پوگبا به پاری سن ژرمن در رسانه‌ها مطرح شد. انتقالی که هنوز مشخص نیست سران منچستریونایتد روی آن چه موضعی دارند. روز گذشته میرر انگلیس نوشت که پاریس قصد دارد با 50 میلیون یورو ستاره فرانسوی را به پارک دو پرنس آورد و منچسترایونینگ از توافق این بازیکن با باشگاه پاریسی گفت. (اینجا بخوانید)

امروز اما مارکای اسپانیا از زاویه دیگری به این انتقال نگاه کرد و به هواداران رئال مادرید هشدار داد.

این رسانه مادریدی نوشت که باشگاه پاریس قصد دارد «آخرین تنقلات» خود را برای راضی کردن امباپه خریداری کند. لئوناردو تصمیم دارد با آوردن پوگبا، امباپه را نیز راضی کند که با این باشگاه تمدید کند.


پوگبا و امباپه با درخشش خود باعث قهرمانی فرانسه در جام جهانی 2018 شدند / این 2 بازیکن هر دو در فینال مقابل کرواسی گل زدند

امباپه هنوز تصمیم خودش را برای آینده نگرفته و بسیاری معتقدند که او راهی رئال مادرید خواهد شد.

مارکا نوشت که خریدهای عالی پاریس در پنجره تابستانی باعث شده تا نگاه امباپه به آینده تغییر کند. سن ژرمن تاکنون دوناروما، راموس، واینالدوم و اشرف حکیمی را به اردوی خود اضافه کرده و می خواهد با پوگبا آخرین تلاش خود را برای ماندن امباپه انجام دهد.

از طرفی دیگر باشگاه رئال مادرید که تصمیم داشت یک خرید بزرگ در این تابستان انجام دهد، تنها روی امباپه متمرکز شده است. این باشگاه در اندیشه این است که بتواند ستاره فرانسوی را با قیمت پایین تری نسبت به 170 میلیون یورو خریداری کند و به همین دلیل هنوز توافق صورت نگرفته است. شانس اصلی رئال برای این توافق، عدم تمدید امباپه با پاریسی هاست که اگر او رضایت بدهد، عملاً انتقال ستاره فرانسوی به رئال غیرممکن خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول