اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تاکتیک جدید ارتش یمن، نیروهای متجاوز را به ستوه آورده است

راهبرد جدید ارتش یمن در جبهه البیضاء در مرکز یمن نیروهای وابسته به دولت مستعفی را به ستوه آورده و تلفات زیادی در میان آنها به جا گذاشته است.

تاکتیک جدید ارتش یمن، نیروهای متجاوز را به ستوه آورده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن در جبهه «البیضاء» اعتراف کرده‌اند که خسارت‌های جانی زیادی به خاطر حضور تک‌تیراندازهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این جبهه داشته‌اند.

بر اساس گزارش «الخبر الیمنی»، تنها طی دو روز گذشته ۷۰ نیروی وابسته به دولت مستعفی یمن به دست تک‌تیراندازان ارتش یمن کشته شده‌اند و داد نیروهای ائتلاف بلند شده است.

در ادامه این گزارش آمده، به نظر می‌رسد تقویت یگان تک‌تیراندازان در راستای تاکتیک جدید جنگی که «محمد العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن آن را اعلام کرد، صورت می‌گیرد. وی تأکید کرد که این تاکتیک بر توانایی‌های دفاعی و هجومی در زمینه‌های مختلف تاکتیکی، آموزشی و تسلیحاتی متکی است (جزئیات بیشتر).

یک منبع نظامی در همین زمینه اعلام کرد، از جمله این توانایی‌ها می‌توان به یگان‌های رزمی بسیار آموزش دیده برای رویارویی زمینی و درگیری مستقیم با دشمن به علاوه یگان تک‌تیراندازان اشاره کرد.

وی افزود، سلاح تک‌تیراندازان در داخل یمن ارتقا داده شده و می‌تواند با دقت بالا، هدف را در فاصله بیش از پنج کیلومتری نشانه بگیرد.

از سوی دیگر منابع میدانی در جبهه «ناطع» در البیضاء اعلام کردند که حدود ۳۰ نیروی وابسته به دولت مستعفی یمن به نیروهای صنعاء در این جبهه پیوسته‌اند. این اتفاق پس از پیشروی نیروهای صنعاء در جبهه مذکور رخ داده است.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هفته جاری در جدیدترین پیروزی میدانی خود در جبهه البیضاء در مرکز یمن موفق شدند بر بخش‌های وسیعی از شهر ناطع مسلط شوند (جزئیات بیشتر).

هفته گذشته، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره عملیات اخیر ارتش این کشور در استان البیضاء معروف به «النصر المبین» جزئیاتی ارائه کرد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول