اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رقابت انتخابی تکواندوکاران قم برای حضور در لیگ

تکواندوکاران مستعد و آینده‌دار استان قم برای حضور در دوره جدید مسابقات لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رقابت انتخابی تکواندوکاران قم برای حضور در لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هر ساله علاوه بر رقابت‌های نونهالان‏، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ایران، با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو مسابقات رده‌های سنی مختلف باشگاه‌های کشور نیز برگزار می‌شود و تیم‌های باشگاهی از نقاط مختلف ایران در آن حضور می‌یابند.

استان قم یکی از پایگاه‌های معرفی استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی است که در سال‌های گذشته مدال‌آوران زیادی در مسابقات کشوری داشته و نفرات زیادی از قم در اردوی تیم‌های ملی حضور یافته و به رقابت‌های مختلف برون‌مرزی اعزام شده‌اند.

اکنون نیز برنامه‌ریزی برای حضور در مسابقات لیگ نونهالان کشور انجام شده و معرفی تکواندوکاران استان قم به تیم آکادمی قهرمانی هدف به همین منظور انجام شد و این آکادمی نیز به منظور جذب بازیکن برای حضور در رقابت‌های لیگ‌ نونهالان کشور یک دوره انتخابی بین تکواندوکاران نخبه قم برگزار کرد.

مربیان و کادر آکادمی قهرمانی هدف به منظور شناسایی و جذب استعدادهای قمی این رشته برای حضور موفق در رقابت‌های لیگ کشور اقدام به برگزاری یک انتخابی و همزمان سنجش و ارزیابی تکواندوکاران قم کردند تا فرصتی برای نمایش توانمندی قمی‌ها در لیگ کشور فراهم شود، در حالی که قم به دلیل مواجهه با مشکلات مالی در سال‌های اخیر نتوانسته در لیگ کشور به شکل مستقل حضور یابد.

این رقابت انتخابی در گروه پسران رده ‌سنی نونهالان با همکاری هیات تکواندو استان قم برگزار شد و نفرات برتر در اوزان مختلف از سوی یاشار محمدی و ناصر قره‌لو مربیان تیم آکادمی قهرمانی هدف معرفی شدند تا در فاصله زمانی باقی مانده تا شروع رقابت‌ها این نفرات به شکل منسجم‌تری تمرینات خود را برگزار کنند.

ابوالفضل فهیمی، علیرضا عظیمی، سیدطاها موسوی، حسام حامدی، معین خسرو بیگی، هادی دهقانی، حسین رضازاده، طاها الهی، ابوالفضل آرزومندی، ابوالفضل اسودی، محمدرضا سلیمی، محمدمیلاد کاظمی‌، محمدمهدی خسروی، علی‌اکبر محمدی، حسام جندقی، عرفان نظری، محمدحسین سرآبادان، یاسین خلجی، امیرحسین صداقت، متین فصیحی، محمدجواد موالی، محمدرضا رقیبی، امیرعلی مرادی، محمدامین بختیاری و ابوالفضل مردانی نفرات منتخب راه یافته به تیم آکادمی قهرمانی هدف محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول