اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کل گروه دوم لیگ دسته ۲ تعلیق شده است، نه فقط پاس

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: تنها تیم پاس از فعالیت فوتبالی تعلیق نیست بلکه تمام گروه دوم لیگ دسته تعلیق هستند.

کل گروه دوم لیگ دسته ۲ تعلیق شده است، نه فقط پاس

مهرداد شفیعی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس از همدان با اشاره به اتفاقات رخ داده در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور، اظهار کرد: متأسفانه در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه دوم این رقابت‎ها شاهد برگزاری چند دیدار شائبه برانگیز بودیم.

وی ادامه داد: در نهایت به دلیل شائبات ایجاد شده و حساسیت موجود، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این رسید که سه بازی شهید قندی‌یزد و سردار بوکان، شاهین بندر عامری و میلادمهر تهران و همچنین شاهین ماهشهر و پاس همدان که نتایج شائبه‌برانگیزی دارد را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیان کرد: در نهایت با توجه به حساسیت موجود تا اعلام نتیجه نهایی و بررسی مستندات، کل فعالیت لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه دوم به حالت تعلیق درآمده است.

وی گفت: در همین راستا مدیران عامل، سرمربیان و سرپرستان ۶ تیم نامبرده شده برای ارائه توضیحات و مستندات خود به کمیته اخلاق فراخوانده شده‌اند تا پرونده هفته آخر مورد بررسی قرار داده شود.

شفیعی‌راد با اشاره به شایعات تعلیق این ۶ تیم از فعالیت‌های فوتبالی افزود: روال کمیته اخلاق فدراسیون بر این اساس است که تیم‌هایی که برای توضیخات در هر پرونده‌ای فراخوانده می‌شوند تا حصول نتیجه امکان فعالیت فوتبالی ندارند و این به معنی مجرم بودن آن تیم نیست.

وی یادآور شد: تاکنون شکایتی از بازی دو تیم پاس همدان و شاهین ماهشر به فدراسیون ارسال نشده اما کمیته اخلاق در راستای صیانت از فوتبال پاک به دنبال بررسی شائبات این بازی است.

مسئول برگزاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه ۶ مردادماه ۲۲ نفر از عوامل این ۶ تیم باید با حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شده و توضیحات خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول