اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری اردوی تیم ملی هندبالیست‌های دختر در همدان

رئیس هیأت هندبال استان همدان از میزبانی اردوی تیم ملی نوجوانان دختر خبر داد و گفت: اولین زمین هندبال ساحلی غرب کشور در شهر قروه‎درگزین استان همدان به بهره‌برداری رسیده است.

برگزاری اردوی تیم ملی هندبالیست‌های دختر در همدان

مهدی اسفندیاری صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به فعالیت هیأت هندبال استان همدان، اظهار کرد: هندبال همدان در ماه‌های آغازین سال ۱۴۰۰ روزهای شلوغی را تجربه می‎کند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۹ بازیکن همدانی به اردو تیم‌های مختلف ملی دعوت شده‌اند که این نشان از پویا بودن هندبال استان است و قطعاً نشانگر عملکرد خوب خانواده هندبال استان می‎باشد.

رئیس هیأت هندبال استان همدان بیان کرد: الناز یارمحمدی‌توسکی به تیم ملی نوجوانان دختر، مهشاد طاهری به تیم ملی هندبال بانوان، محمد مهدی حیدریان به تیم‌های نوجوانان هدنبال ساحلی و سالنی، محمدرضا غفرانی به تیم ملی هندبال ساحلی، حسین طاهری، امیرحسین صفدری و محمد قدرتی در تیم نوجوانان دعوت شدگان همدانی هستند.

وی از کسب مقام سوم مسابقات نوجوانان کشور توسط تیم همدان خبر داد و افزود: تیم هندبال قروه درگزین که به نمایندگی از استان همدان در مسابقات قهرمانی هندبال ۵ نفره کشور حضور داشت، توانست مقام سوم را کسب کند.

اسفندیاری‌صالح اضافه کرد: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در شهر اراک برگزار شد که تیم قروه درگزین در بازی رده بندی با غلبه بر تیم تربت جام به مقام سوم کشور دست یافت.

وی یادآور شد: محمد مهدی حیدریان، امیر حسین رشیدی، محمد رضا غفرانی، مهران بختیاری، متین طاهری، مهدی رشیدی و امیررضا کیانی بازیکنان تیم و آقای شهرام خرقانی به عنوان مربی و آقای عادل سیاحت هاشمی سرپرست تیم در این دوره از مسابقات بودند.

رئیس هیأت هندبال استان همدان از میزبانی اردوی تیم ملی نوجوانان دختر خبر داد و اظهار کرد: پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر از پنجم تا ۱۲ مردادماه سال جاری در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کادرفنی تیم ملی نوجوانان دختر متشکل از خدیجه قانع سرمربی، فاطمه محمدخانی مربی، ندا اسدی فیزیوتراپ، غلامعلی اکبرآبادی مدیر فنی و مژگان ملکی سرپرست اردو ۲۵ بازیکن را به این مرحله آماده‌سازی دعوت کرده است.

اسفندیاری صالح  تأکید کرد: بازیکنان دعوت شده باید با در دست داشتن مدارک شامل فرم تست PCR که حداقل ۲ روز قبل از شروع اردو در استان انجام شده باشد، همراه با سایر وسایل و مدارک شخصی به سرپرست اردو معرفی شوند.

وی یادآور شد: در این اردو الناز یارمحمدی توسکی، نرگس صادقی‌فرد، بهاره زنگنه و غزل کولیوند سالوکی همگی از استان همدان نیز حضور دارند.

رئیس هیأت هندبال استان همدان از برگزاری منظم تمرینات هندبالیست‌ها خبر داد و افزود: تمرینات آقایان و بانوان هندبالیست در حال انجام است و تنها مشکل ما ساعات برخی از تمرینات آقایان بود که با هماهنگی اداره کل ورزش به دنبال برطرف کردن آن هستیم.

وی از افتتاح اولین زمین هندبال ساحلی غرب کشور در استان همدان خبر داد و گفت: اولین زمین هندبال ساحلی غرب کشور در شهر قروه‎درگزین استان همدان به بهره‌برداری رسید و امروز استان همدان که یک پتانسیل ویژه در این بخش از هندبال را داراست را صاحب یک زمین بسیار خوب است.

اسفندیاری صالح، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی حاکم بر جامعه، طوری برنامه‌ریزی کرده‌‎ایم هندبال استان همدان بدون کوچکترین مشکلی بتواند فعالیت کند و اعزام‌ها و برگزاری مسابقات و همچنین اردوهای خود را اجرا کند.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول